Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289026 Zoo Veel Pijn

• Auteur

hallo.

ik heb een vraagje ik ben nu 11 wk zwanger maar ik heb zo een buikpijn in me onderbuik en in me zij ik word er gek van!!!! hebben of hadden jullie dit ook?

Groetjes

#3111548 Quote

hoi,

ik heb ook wel veel buikpijn gehad maar niet zo erg dat ik het niet meer kon houden

ik zou als ik jou was ter controle gewoon ff de verloskundige bellen

voor je eigen geruststelling.

succes

groetjes moekje

#3111549 Quote

Hoi,

Ik heb vorig jaar toen ik in augustus zwanger was ook een heel erg zeurende buikpijn gehad ook in mijn zij. Heb toch voor zekerheid de dokter gebeld en heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis voor een onderzoek. En het bleek toch een bbz te zijn. Ik weet niet of je al eerder een echo heb gehad. Zo niet dan zou ik de ha een verwijsbrief vragen voor een controle en anders gewoon bij de spoedeisende hulp gaan. Want je bent al best ver als je een bbz zou hebben. En als je al eerder een echo heb gehad zou ik alsnog voor een controle vragen.
    Wacht niet te lang, je weet het maar nooit.

Gr. Lucy

#3111550 Quote

Hej oke badankt!!!

misschien een stomme vraag hoor maar wat is bbz???

groetjess

#3111552 Quote

Hoi Rowan,

Bbz is buiten baarmoederlijke zwangerschap.

Ik heb in het begin ook wel een zeurende pijn gehad, net zoals wanneer  je ongesteld bent. Dat is normaal omdat je baarmoeder aan het groeien is.
    Maar pijn zo erg dat je het niet meer uit kan houden lijkt me toch niet normaal.
    Raadpleeg je verloskundige even (net zoals de dames hierboven adviseren) dan weet je waar je aan toe bent.

Succes,
    Maike

#3111553 Quote

Hoi Rowan,

Een bbz(buitenbaarmoederlijke zwangerschap)dat eindigd altijd in een miskraam omdat het eitje zich dan in een eierstok/leider rijpt en dus niet in de baarmoeder.
    Ik heb ook wel buikpijn gehad toen ik 11 weken was maar ook niet heftig.
    Ik zal je verloskundige bellen voor de geruststelling.

Liefs Nice(15 weken zwanger)augustus forum

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3111556 Quote

Hay Rowan,

buikpijn is niet erg kan zoveel zijn, gewoon even langs de huisarts. zelf had ik ook heel erg buikpijn en de dokter dacht ook aan een bbz maar bleek achteraf een behoorlijke blaasontsteking te zijn, terwijl ik al 5 keer mijn urine had laten testen en voor mijn gevoel goed naar de w.c. ging. maar het schijnt dat een blaasontsteking bij zwangere huismussen vaak anders is. soms had ik zo'n pijn dat ik bijna van m'n stokkie ging!!! maar als je een beetje buikpijn hebt is dat niet erg ik denk dat iedereen dat wel heeft, maar als het erg is of als het je niet lekker zit zou ik gewoon even de dokter of verloskundige bellen. s6

greetz patricia

#3111560 Quote

Heb je toevallig last van een moeilijke stoelgang? Darmkrampen kunnen namelijk heel erg pijnlijk zijn. Ik zou inderdaad bij onhoudbare pijn even de dokter bellen!
    lfs ing

#3111619 Quote

Buikpijn kan inderdaad door zoveel oorzaken komen. Ik zou inderdaad eerst maar even je urine wegbrengen en een afspraak maken met dokter en/of vk. Je mag af en toe best wel wat last hebben van je buik tijdens de zwangerschap, maar als je er zoveel last van hebt, moet je er toch even naar laten kijken hoor!

Sterkte!

Groetjes, Marisa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct