Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289028 Vandaag 20 Weken Zwanger

• Auteur

We hadden gezien de omstandigheden niet verwacht dat we zover zouden komen dus JIPPIEEE we zijn 20 weken onderweg!! We zijn nog niet uit de risicofase en het blijft doodeng maar toch is dit voor ons een hele mijlpaal! op naar de volgende 20 (hoop ik)

lfs ing

#3111564 Quote

Hoi Inge,

Ik heb je verhaal een beetje gevolgd, en ben erg blij voor je dat je al 20 weken op
    weg bent!!!

Succes met de volgende 20 weken!!!

Liefs,

Suus

#3111565 Quote

Inderdaad een mijlpaal!! Op naar de volgende mijlpaal: levensvatbare leeftijd.
    T blijft spannend, maar jullie zijn op de helft!
    groetjes, mira

#3111568 Quote

jeih!!! 20 weken, tegek man.
    Krijg je ook nog een screenings echo??

#3111574 Quote

Hai ook ik heb je verhaal gevolgd.
    Geweldig dat je op de helft zit.
    Nu gaat het echt hard hoor.
    Probeer te genieten van de laatste 20 weken.

Liefs wen

#3111576 Quote

Ondanks al tegenslag en bange uurtjes ben je op de helft. Hopelijk dat de andere 20 weken enigzins rustig mogen verlopen en vooral dat het met de kleine goed mag blijven gaan.

Groetjes bg

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3111586 Quote

Lieve Inge,

Go girl!!!
    Ik wist wel dat jullie vechtertje het zou gaan redden! Die andere 20 weken móeten ook goed komen!

Liefs Astrid

#3111600 Quote

Hoi Inge,
    Zoals zovelen heb ik je verhaal ook gevolgd! Fijn joh, dat je al op de helft zit. Nog een paar weken en de volgende mijlpaal (levensvatbaarheid) is gehaald. Ik blijf voor je duimen.
    Liefs, Patricia

#3111614 Quote

Ha meid,
    geweldig! Leuk zeg. Is wel een hele spannende tijd he. Zwanger zijn is altijd spannend, maar voor jullie dubbel. Voel je je verder wel goed? En kom je de tijd een beetje door?
    Ik duim voor jullie dat het verder zo goed met de kleine blijft gaan.
    Liefs Veerle
    Mama van Quinn 22-01

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct