Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289028 Vandaag 20 Weken Zwanger - pagina 2

• Auteur

Ha meid,
    geweldig! Leuk zeg. Is wel een hele spannende tijd he. Zwanger zijn is altijd spannend, maar voor jullie dubbel. Voel je je verder wel goed? En kom je de tijd een beetje door?
    Ik duim voor jullie dat het verder zo goed met de kleine blijft gaan.
    Liefs Veerle
    Mama van Quinn 22-01

#3111600 Quote

Hoi Inge,
    Zoals zovelen heb ik je verhaal ook gevolgd! Fijn joh, dat je al op de helft zit. Nog een paar weken en de volgende mijlpaal (levensvatbaarheid) is gehaald. Ik blijf voor je duimen.
    Liefs, Patricia

#3111599 Quote

Lieve Inge,

Fijn idee toch mooi op de helft tuurlijk blijft het spannend!!! Maar ze houden je goed in de gaten verders!!!

Dus heb vertrouwen!!! Hoe gaat het verders met jullie voel je al wat borrelen in je buik, is heel raar in het begin??? Nou hoop dat alles goed blijf en probeer ook van je zwangerschap te gaan genieten het is zo iets bijzonders wat er in je lijf gebeurt!!!!

Succes meid!!!

Liefs Sandy 36wk en 2dgn

#3111691 Quote

Ik voel me ok. Ik kom de dag goed door. Ik werk zoveel mogelijk vanuit huis en internet veel. Morgen 20 weken echo en ik zal erg opgelucht zijn als het in orde blijkt. Vorige week voelde ik mega veel activiteit en nu weer helemaal niks. Wordt er erg onzeker van maar wat doe je eraan!? We zullen inderdaad blij zijn als we de 28 weken voorbij zijn. Toch weer een belangrijk punt!

lfs ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen