Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289029 Vandaag Nekplooimeting Gehad

• Auteur

Hallo Allemaal,

vandaag heb ik de nekplooimeting gehad en er is bloed bij me afgenomen.

die kleine was gegroeid zeg!!! wat lag hij of zij te spartelen, de echo duurde wel lang omdat de kleine niet wilde mee werken, het lag te laag,   maar het is gelukt.
    volgende week dinsdag weet ik de uitslag! ik hoop dat ik niet een verhoogd risico heb, want anders moet ik daarna een vruchtwater punctie doen.

maar de echo vond ik echt super hoor, zo mooi je zag gewoon echt alles, ben vandaag precies 12 weken!

nou ik hoop dat ik jullie volgende week goed nieuws kan brengen,, nou ja die week erna want volgende week eerst een weekje weg!! ik hoop dat ik daar dus nog extra kan genieten als ik een goede uitslag krijg..

groetjes
    Pit
    26 jaar en zwanger van de eerste, vandaag 12 weken

#3111567 Quote

spannend hoor. Ik dacht dat ze de uitslag meteen konden geven, ze hoeven toch alleen maar die nekplooi te meten.
    Nou ja, spannend is het in ieder geval. Heel veel succes met wachten.
    Groetjes Inge

#3111570 Quote

Bijzonder he, om te zien dat die uk inje buik al zo'n mini-mensje is met armpjes en beentjes. Ik heb er wel een traantje bij gelaten van geluk! (mijn mini-mensje is nu alweer een gezonde knul van 8 weken!!)

ze kunnen wel direct zeggen of de nekplooi verdikt is of niet, maar bloedonderzoek en andere factoren die meespelen bij kansberekening duren langer. Vandaar dat uitslag test 1 week duurt.
    Succes met afwachten, groetjes mira (sinds 02-01 trotse mama van jaap)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct