Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289030 38 Weken En Al 2 Cm Ontslujiting

• Auteur

hoi ik ben agnetha en ben nu 39 weken zwanger en had bij 38 weken 2 cm onstluiting. morgen ga ik na de verloskundige en hoop ik dat er meer zijn nu ik de hoop dat ze me kunne strippen wie heeft dat ook gehad  

#3111582 Quote

hoi

Ik had bij de 38 weken 1 cm ontsluiting,maar ze hebben me niet gestript ben een dag voor uitgerekende datum bevallen vlot en voorspoedig binnen 6 uurtjes incl ontsluitingen.1 uur begonnnen de weeen   2uur 3 cent ontsl,4 uur 5 en half 7 gaan persen.hoop dat je ook een goeie bevalling zult hebben sterkte gr.wendy

#3111598 Quote

Hoi,
    wees maar blij met die 2 cm ontsluiting. (Als je tenminste verder geen last hebt) Ik heb er 8 uur over gedaan vanaf 24 uur 's nachts tot ik die 2 cm had. Dus…. dat scheelt je weer wat weeen en tijd.
    Ik dacht dat ze alleen deden strippen als je over tijd ging om zo de bevalling op gang proberen te brengen.
    Groetjes Veerle
    Mama van Quinn 22-01

#3113075 Quote

Ik had bij onze eerste op 32 weken al 1.5cm onsluiting, dus platte rust voorgeschreven tot 37weken. Toen had ik 4.5cm, dus was de bevalling op 4u klaargespeeld!

Bij onze tweede had ik op 37weken 1.5cm, uiteindelijk is ze op de uitgerekende datum geboren op een uurtje tijd!

#3113087 Quote

hoe wetne jullie dat dan
    hadden jullie klachten dan dat ze het voelen????
    bij mij voelen ze niet hoor weet van de eeerste ook dat ik het niet fijn vonden dat ze dat deden dat ik aan het evallen was toen dedn ze dat pas
    gr marijke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct