Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289031 Zorgen En Boos

• Auteur

Hallo meiden,

Even mijn hart luchten! Twee weken geleden poste ik een berichtje, waarin ik aangaf dat er irregulaire antistoffen in mijn bloed zitten. Gelukkig kon ik een dag later al melden dat de antistoffen geen gevaar kunnen voor de zwangerschap. Wat blijkt nu vanmorgen bij de verloskundige……..foutje van het lab………..ik heb dus wel een schadelijke antistof: anti-K(Kell). Lab had de uitslag niet goed doorgegeven. Nu moet mijn man met spoed zijn bloed laten controleren. Als hij het niet heeft, is er voor de baby niks aan de hand. Mocht hij het wel hebben……………daar wil ik voorlopig niet aan denken, want dan kan er echt van alles misgaan (heb ik zelf uitgevonden op het internet!). In de eerste plaats dus zorgen, maar ben ook boos om de onzorgvuldigheid van het lab. Het gaat potverdorie om een leven, daar ga je toch zorgvuldig mee om. Waar mensen werken, worden natuurlijk fouten gemaakt, maar vind het wel erg lullig dat deze fout ons treft. Was net begonnen met genieten, maar er hangt nu weer een zwarte wolk boven.

Mijn man zit morgen om 8.00 uur al  voor het bloedonderzoek bij het lab. Duimen jullie mee!

Sorry voor de klaagzang, moest 'm even kwijt.

Hester

#3111569 Quote

hallo Hester!!!

Wat een rottige fout zeg!!!!
    nu moet je man getest worden, wanneer krijgt hij dan de uitslag???
    spennend!! en niet teveel op internet kijken want daar wordt je alleen nog maar zenuwachtiger van!!
    succes!!! en laat even weten hoe de uitslag van je man is!!! zal duimen voor jullie!!

#3111573 Quote

Ik duim voor jullie.
    Sterkte.

Liefs

#3111596 Quote

Dit is wel een hele stomme fout zeg.
    Hoop dat alles toch goed is.

Laat je het ons ook nog weten?

Sterkte nog deze dagen iav de uitslag.

#3111605 Quote

Hej hester,

Ik zal duimen hoor! Hij is dus vanmorgen geprikt, heeft hij de uitslag al gehad of komt die pas over een paar dagen?

Hou vol en positief blijven denken!!!

Groetjes Lot

#3111606 Quote

Ik sluit me bij de voorgangers aan. Schadalig zo'n fout. Wat je al zegt; fouten maken gebeurt waar gewerkt wordt. Maar op sommge gebieden zou je toch liever willen dat er geen fout gemaakt wordt

Maar ben je resus positief of is dit iets anders met anti stoffen?? Ik ben dat namelijk en krijg als t goed is volgende wk bloedonderzoek. Maar na t lezen van je verhaal was ik meteen bang dat t tzelfde is als wat ik heb…

Sterkte met wachten op de uitslag. Hopelijk valt t mee!! Groetjes Melanie (28wk5dg)

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3111615 Quote

Hoi Melanie en anderen,

Dank jullie allemaal voor de reacties! We moeten de uitslag geduldig afwachten, hoop voor het weekend meer te weten.

Melanie, rhesus is wat anders. Ik heb een irregulaire antistof: Kell. Deze stof kan al tijdens de zwangerschap  voor bloedarmoede zorgen bij de foetus (met allerlei gevolgen).

Succes met jouw bloedonderzoek!

Hester

#3111626 Quote

Pfffffffffff PRUTSERS!!! Hou alles maar goed in de gaten want voor je het weet…
    Veel sterkte! Ik zal ZEKER duimen voor een goede uitslag!!!
    x ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct