Hoi Mayke,
Wat ontzettende vervelend voor je.
Ik ken het gevoel van niet meer onbezorgd zwanger kunnen worden. Ik heb in oktober een miskraam gehad. Op dat moment ging ik daar best nuchter mee om. Ik zag een zwarte vlek op de echo (leeg vruchtzakje), daar had een baby in moeten zitten maar die zat er niet. Dat was jammer maar helaas.
Ik werd daarna meteen weer zwanger en toen begonnen bij mij de zorgen. Ook omdat ik last had van veel bloedingen. Wij dachten elke keer dat het mis was maar ons kindje bleef toch zitten.
Ik ben nu 17 weken zwanger maar ik kan het nog steeds niet geloven en bij elke krampje schiet ik in paniek. Maar ja, als ik niks voel maak ik me ook weer zorgen.
Bij ons laatste bezoek in het ziekenhuis (zo'n anderhalve week geleden) heeft de verloskundige mij vriendelijke doch dringend verzocht nu echt te gaan genieten van de zwangerschap.
Ik probeer het nu echt want het is zo 9 maanden verder maar het is nog altijd niet makkelijk voor me.
Ik hoop dat je toch snel weer zwanger wordt en geef de moed niet op. Ooit moet het toch goed gaan. Blijf er vertrouwen in hebben hoe moeilijk dat soms ook is. Je hebt op deze site ook een forum 'zwanger worden na een miskraam'. Daar heb ik ook veel aan gehad. Neem maar eens een kijkje.
Heel veel succes en sterkte de komende tijd.
Groetjes,
Maike