Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289033 Het Is Over Voor Ons

• Auteur

Hallo meiden,

Ik heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn kindje niet meer leefd.
    Was 9wk zwanger en door hormonen zwanger geworden. Kan er nu dus weer mee beginnen. Bah ik ben echt belazerd door mijn lijf, had zo de symptomen, maar daar vertrouw ik nu ook nooit meer op. Het is een vervelende bijkomstigheid voor een evt nieuwe zwangerscahp. De onzekerheid en niet echt blij zijn. Dit is de 3e keer al, 2 voor de bevalling en nu deze. Ik wens jullie een goede zwangerschap toe en veel geluk.

#3111581 Quote

Hoi Mayke,

Wat een rotnieuws … Kan me indenken dat je echt heel erg de balen hebt en dat je je in de steek gelaten voelt. Ik hoop voor je dat over een tijdje dit gevoel plaats maakt voor  iets positiefs  en dat je snel gezond zwanger zult worden. Veel sterkte.

Liefs, Mimi

#3111589 Quote

He bah….heel veel sterkte ermee

Yvonne

#3111591 Quote

Hoi Mayke,

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dan

Veel sterkte en houd vertrouwen in je lichaam!!!!

Er word aan jullie gedacht!!!

Groetjes Meta

#3111601 Quote

Hoi Mayke,

Wat ontzettende vervelend voor je.
    Ik ken het gevoel van niet meer onbezorgd zwanger kunnen worden. Ik heb in oktober een miskraam gehad. Op dat moment ging ik daar best nuchter mee om. Ik zag een zwarte vlek op de echo (leeg vruchtzakje), daar had een baby in moeten zitten maar die zat er niet. Dat was jammer maar helaas.
    Ik werd daarna meteen weer zwanger en toen begonnen bij mij de zorgen. Ook omdat ik last had van veel bloedingen. Wij dachten elke keer dat het mis was maar ons kindje bleef toch zitten.
    Ik ben nu 17 weken zwanger maar ik kan het nog steeds niet geloven en bij elke krampje schiet ik in paniek. Maar ja, als ik niks voel maak ik me ook weer zorgen.
    Bij ons laatste bezoek in het ziekenhuis (zo'n anderhalve week geleden) heeft de verloskundige mij vriendelijke doch dringend verzocht nu echt te gaan genieten van de zwangerschap.
    Ik probeer het nu echt want het is zo 9 maanden verder maar het is nog altijd niet makkelijk voor me.

Ik hoop dat je toch snel weer zwanger wordt en geef de moed niet op. Ooit moet het toch goed gaan. Blijf er vertrouwen in hebben hoe moeilijk dat soms ook is. Je hebt op deze site ook een forum 'zwanger worden na een miskraam'. Daar heb ik ook veel aan gehad. Neem maar eens een kijkje.

Heel veel succes en sterkte de komende tijd.

Groetjes,
    Maike

#3111655 Quote

hoi mayke,
    je er zo op verheugen en dan gaat het mis, vreselijk.
    Ik hoop dat je er lichamelijk snel weer bovenop bent en dat je het een plekje kan geven.
    Ook hoop ik dat je de moed weer krijgt om er weer aan te beginnen……
    Liefs, viola

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3111810 Quote

lieve mayke jammer voor je maar geef aub de moed niet op na regen komt zonneschijn heel veel sterkt en geluk wens ik je liefs cindy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct