Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289037 Bruidsmeisje

• Auteur

Hoi
    Mijn vriendin gaat in sep trouwen en nou heeft ze mij gevraagd om bruidsmeisje te zijn.
    Ze komt uit afrika en wil graag de traditie als bruidsmeisje doorzetten zo als in haar land.
    Maar ze is al druk bezig met stof aan het zoeken voor mij.
    Maar ik ben 7wk en 4dg zwanger en ik ben uitgerekend op 19 okt
    Ik durfde geen nee te zeggen toen ze mij vroeg maar ik denk dat ik haar gauw moet zeggen dat ik het niet kan doen.
    Wat vinden jullie???

Groetjes sanne24

#3111609 Quote

hey hallo, maak je niet druk, ze zal het heus wel begrijpen, is toch logisch. En ze zal hartsikke blij zijn voor je. Geniet van je zwangerschap. groetjes belgske 33 weken

#3111610 Quote

Hej Sanne!

Je kan best bruidsmeisje zijn alleen moet ze zich dan wel indenken dat dat zal zijn met een hele dikke buik!

Misschien vindt ze dat wel erg leuk!

Als ze nu de jurk al aan het maken is zou ik zeggen dat je zwanger bent dan hoeft ze hem iig niet weg te gooien omdat hij je niet zal passen.
    Maar als ze alleen nog met de stof bezig is zal ik lekker nog even wachten tot je het zelf aan haar wilt vertellen.

Het hoeft dus niet te betekenen dat je geen bruidsmeisje kan zijn, maar je zal wel een mooie dikke buik hebben!

Groetjes Lot
    30 wk

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct