Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289041 Net Zwanger En Nergens Last Van

• Auteur

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en weet het nog maar net. Ik heb alleen nergens last van: geen misselijkheid en niet moe. Mijn borsten waren vorige week pijnlijk, maar nu niet meer, alleen zijn ze nog wel groter dan eerder. Ik vind het moeilijk, want nu weet ik niet of alles goed gaat. (Heb alleen mijn gevoel dat zegt dat ik zwanger ben, maar ben nu steeds in de war: wat voel ik echt)  Wie herkent dit? Kwam het nog op gang?

#3111624 Quote

Hoi Lotje,

Het is voor iedereen verschillend. Tijdens mijn 1e zwangerschap had ik helemaal geen kwaaltjes, alleen met een week of 10 was ik erg moe, maar dat duurde ook niet lang. Zelfs mijn borsten deden niet zeer en die zijn toch 3 cupmaten gegroeid. Nu ben ik 9 weken zwanger van mijn 2e en ik heb vanaf week 4 alle kwaaltjes die je maar kunt hebben. Vreselijk moe, ontzettend zere borsten, groeipijnen en bandenpijn, misselijk, de ene keer superkoud en dan ineens weer heel warm. Zo zie je maar het zegt eigenlijk niks. Heel veel succes tijdens je zwangerschap en geniet ervan want die 9 maanden zijn zo voorbij.

liefs Marieke

#3111628 Quote

Hoi,

Geen zorgen!! Je hoeft helemaal niks te merken!! Ik heb af en toe nog iets van hee ben ik wel zwanger terwijl ik ruim 20 weken ben en een dikke pens heb. Geniet ervan dat je niet constant aan het overgeven bent!! Daar mis je niks aan!
    gr.Ing

#3111630 Quote

Hoi hoi,

Ik heb van begin af aan wel kwaaltjes gehad, maar niet van die hele zware. Zo heb ik ook nooit last gehad van mijn borsten. Overgeven ook  niet,  maar wel wat misselijk, als ik dan at was het weg. Nu ben ik 23,1 wk en vraag me nu ook weleens af of ik wel echt zwanger ben, want ik heb NERGENS last van. Alleen moe, maar dat vind ik een voordeel, LEKKER SLAPEN!!

Nou wees niet bezorgt bij eenieder is het anders!

Veel plezier!

X Saskia

#3111647 Quote

Ik had ook geen klachten, was niet misselijk had geen zere borsten alleen psygisch merkte ik dat ik zwanger was.
    Je hoeft echt geen klachten te hebben hoor.
    Geniet er maar van!
    Groetjes Sharon mv Isabel

#3111652 Quote

Hoi Lotje,

Geen zorgen. Ik ben 29 weken zwanger en ik heb 29 weken nergens last van. In het begin zelfs niet misselijk of moe geweest. Heb ook geen ander eetpatroon, geen last van harde buiken etc.

Het enige is dat je natuurlijk een buikje begint te zien (bij mij  vanaf  22 weken)  en vanaf 18 weken begon ik schopjes  te voelen. Alleen maar leuke dingen dus!

Maak je dus niet te druk  dat  "zwangerschapskwalen"  erbij horen want dat hoeft helemaal niet zo te zijn.

Fijne zwangerschap.

gr. Marieke

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3111672 Quote

Het klinkt herkenbaar hoor. Ik heb ook nergens last van gehad, niet misselijk, of andere ongewone dingen, behalve dat ik wat sneller moe was, maar ja het was november/december, dus donker en regenachtig en dan ben ik altijd erg moe en lusteloos. Ik ben nogal gevoelig voor het weer. Ik heb mezelf dus ook wekenlang afgevraagd of ik wel echt zwanger was, ondanks positive testen en uitblijven van menstruatie.
    Inmiddels ben ik 22 weken zwanger, nog steeds zonder klachten, maar wel met een dikke buik en af en toe vrolijk getrappel van de baby. Toch echt wel zwanger dus!!!

#3111682 Quote

Hoi hoi,

Ook ik ben net zwanger en heb nergens last van. Ik vraag me dus ook regelmatig af ok ik wel echt zwanger ben en of het allemaal wel goed is. Op een of andere manier denk ik altijd: hoe meer kwaaltjes hoe meer zwangerschapshormoon dus hoe beter het met het kind gaat maar dat zit waarschijnlijk alleen in mijn hoofd…
    Ik zeg dus ook 10x per dag dat ik me geen zorgen moet maken tot het tegendeel bewezen is!

Groetjes, Marijne

#3111696 Quote

Ik heb alleen in het begin erge last gehad van vermoeidheid, maar verder geen klachten. Nu onderhand zit m'n buik soms in de weg en met lopen eerder moe, maar verder super, geen centje pijn…

groetjes Mariska

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct