Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289043 Voor Inge Flausmaus

• Auteur

Hoi Inge,

heb jij inmiddels al uitslag of je vruchtwater o.i.d verliest? Lijkt me wel lang duren zo langzamerhand. Maar misschien heb ik het wel gemist hoor, dat kan natuurlijk ook. (postnatale zwangerschapsdementie 😉

Wat fijn zeg dat je inmiddels op de helft bent! Goed gevoel hè!
    Geniet van je uitstapjes en het shoppen voor je kindje!

Liefs,

Ingrid

#3111627 Quote

Heee!

Nee nog geen uitslag dus het ligt niet aan jouw hormonen hahahahaha!
    Donderdag weer naar het ziekenhuis dus dan zullen we het wel horen. Naast afscheiding verlies ik niet echt veel vocht dus ik hoop dat dit een goed teken is!
    lfs ing

#3111669 Quote

Hoi Inge,

nou dat duurt wel lang zeg! Als je bij de vk een verbandje o.i.d. meeneemt kunnen ze gelijk een test doen. Vreemd dat het dan bij jou zo lang moet duren.
    Nou ja, je moet maar zo denken: als het echt vruchtwater was geweest hadden ze je vast allang gebeld. Want ze weten de uitslag vast wel al.

Succes met je zwangerschap meid, en probeer er ondanks alles toch een beetje van te genieten (ooooh, ik haat dat woord sinds de X-factor). Maar volgens mij lukt dat wel redelijk als ik je weblog lees.

Liefs,

Ingrid

#3111690 Quote

Hahahahaha inderdaad…de X factor! Herken wat je zegt!

Ik denk ook dat ze me wel hadden gebeld als het vruchtwater is. Morgen weten we meer.
    Enne we genieten zoveel mogelijk maar de meeste angsten en twijfels zijn niet op mijn log te lezen terwijl ze er wel zijn…. Ik probeer het te onderdrukken zeg maar.

lfs ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct