Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289044 22 Weken Zwanger En Borsten Nog Steeds Het Zelfde

• Auteur

Hallo Allemaal!!!!

ik ben vandaag precies 22 weken zwanger maar mijn borsten zijn nog steeds niets veranderd, ook geen pijn gehad. Heeft nog iemand dit of er ervaring mee, want volgens mij maak ik geen melk aan of hoeft dat niet, kan dat later nog komen. Ik heb van mezelf al grote borsten ( cup E ) of maakt dat ook niet uit. Want ik kan hier over weinig terug vinden in boeken misschien dat een van jullie dit weet.Ook mijn tepels zijn niet verkleurd, misschien dat dat ook niet altijd zo hoeft te zijn ik weet het niet .
    weten jullie het ????

groetjes patricia 1983

#3111634 Quote

hoi

Ik denk dat dat niet uitmaakt hoor,bij mij waren ze ook niet gigantisch gegroeid,en zodra je bevallen bent gaan ze melk produceren en dan groeien ze wel hoor,waren net meloenen zo hard en pijnlijk.maak je maar geen zorgen verder.gr wend

#3111635 Quote

Haha, maak je over die melkproductie maar geen zorgen. Dat gaat echt wel goedkomen hoor, ik was 2 of 3 dagen na mijn bevalling echt pamela anderson, en pijn dat dat deed, niet normaal!
    Ik ben nu 19 weken zwanger van de tweede, en mijn borsten zijn wel een cupmaatje groter, maar als dat niet zo is dan is dat toch alleen maar fijn. Kun je gewoon je eigen bhs blijven dragen…
    Gr. Anne-Marie

#3111676 Quote

Ik heb ook helemaal geen verschil gemerkt aan mijn borsten. bij de eerste zwangerschap ook niet, de bv ging moeizaam en ik heb ook geen stuwing gehad ofzo. Alleen als ik een dag had gewerkt (kolven lukte ook al zo slecht) had ik last van harde borsten. Maar ik heb toch 6 maanden bv gegeven (gecombineerd met flesvoeding).
    In het begin is het wel lastig, ik heb bv hele vlakke tepels, waardoor het voor de baby moelijker is om te happen.
    Er is overigens wel onderzoek naar gedaan maar de grootte van je borsten zegt helemaal niets over hoeveel melk je hebt. Belangrijk is dat je je baby zo snel mogelijk aanlegt na de bevalling! (dat duurde bij mij te lang) en dat je de eerste dagen minimaal 8x voedt (lukte bij mij ook niet ivm ziekenhuis)
    Voor meer info en vragen over borstvoeding kun je kijken of http://www.borstvoedingsforum.nl
    daar chatten allemaal 'experts'. Je krijgt er snel reactie en veel bruikbare tips, ook een aanrader voor straks als je bevallen bent en het allemaal niet lekker loopt!

maak je er voorlopig maar niet te druk over, het systeem werkt heus wel!
    groetjes
    Klarie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct