Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289045 5 Wkn En Enorme Pijn In Onder Rug

• Auteur

Hee dames,

Heb ontzettend veel last van een kramp-achtige pijn in mn onderrug en ben pas 5 wkn. zw. Het voelt heel warm en branderig van binnen. Wie weet wat dit voor pijn is? Wie heeft dit ook? Ik niet  bij mn vorige zwangerschap.
    Kan bijna niet lopen, of mn zoontje van 2,5 optillen. En ik ben helemaal geen aansteller. Het zal er gewoon bijhoren denk ik.
    Heeft t zin hiermee naar de huisarts te gaan?
    Bedankt!

X mamaLina

#3111639 Quote

hoi

Ik denk dat je voor de zekerheid maar even naar de ha kan gaan,het hoeft nix te zijn
    maar dan weet je wat het is.veel sterkte ermee.het lijkt me niet fijn als je er nog 1 rond hebt lopen en veel pijn heb   ik hoor het nog,groetejs wendy

#3111658 Quote

Hoi!
    Ik ben nu ruim 5,5 week en heb sinds twee weken dezelfde klacht.
    Zere onderrug en heel vermoeide benen. Alles is te zwaar en ik ben dus ook echt niet kleinzerig! Denk ook dat het erbij hoort hoor. Heb het ook opgezocht en de klachten worden vaker aangegeven. Ik ben ook zwanger van de tweede (1 kind van 5 jaar).
    Je moet dus door terwijl je het liefst in je bed ligt!
    Je kunt ook speciale creme kopen bij etos om het te verlichten (van de etos voor mama lijn). Hoop dat je hier iets mee kunt!
    Fijne zwangerschap!
    gr. viola  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct