Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289047 Is Zwangerschapstest Ziekenhuis Urine Sneller Positief Dan Huistesten

• Auteur

Ik heb een dringende vraag omdat de moed mij in de schoenen zakt.
    Ik heb nu 4 maanden gestopt met de pil en sindsdien niet meer ongi geworden.
    Ik heb nu een hele bolle buik, pijn in liezen, verschrikkelijk moe en de hele dag honger en geen trek. Ik heb al een dochter en merk dat dit niet normaal is.
    Via het ziekenhuis heb ik een zwangerschapstest laten doen maar als ik goed reken zal ik ongeveer over twee weken ongesteld moeten worden. Ik ben zo onregelmatig dat ik nu gok wanneer ongeveer. De test in het ziekenhuis was negatief maar kan het zo zijn dat de test te vroeg is uitgevoerd en ik toch klachten van een zwangerschap heb?
    Ik kan al geen broek meer aan.

Help, ik voel me zo onzeker…..

#3111646 Quote

Hebben ze je bloed niet getest? Daar kunnen ze wel vrij vroeg wat uithalen. Dit is niks he die onzekerheid.
    Succes!
    gr.Ing

#3111649 Quote

hoi

ben je nog wel nadat je gestopt ben ong geworden,maar daarna niet meer?als je wel ong bent geweest en daarna niet meer zou ik je bloed even laten testen vor de zekerheid. groetjes wendy

#3111651 Quote

Ik ben sinds ik ben gestopt geen een keer ong. geweest.
    Ik voel me echt zwanger en heb echt een zwangere buik.
    Hoop dat iemand mij kan vertellen of die testen in het ziekenhuis hetzelfde werken als die van thuis want dan heb ik kans dat het te vroeg is gedaan.

Die onzekerheid is heel erg frustrerend ja

#3111654 Quote

HOI

ÝK HOOP VOOR JE DAT JE ZWANGER BENT MAAR ALS DAT ZO IS BEN JE AL WEL EVEN ZWANGER MISSCHIEN,MOET JE WEL OP CONTROLES EN ZO EN ECHO.ZAL SNEL LATEN UITPLUIZEN   ALS IK U WAS.VEEL SUCCES ERMME GROETJES WENDY

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct