Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289051 Vandaag Eerste Echo Gehad 6 Weken En 2 Dagen

• Auteur

hallo iedereen heb vandaag mn eerste echo gehad ben nou 6 weken en 2 dagen en je kon het hartje al zien kloppen. met 12 weken krijg ik een nekplooimeting en bloedtest en met 20 weken een screeningsecho die heb ik bij bente ook gehad maar die nekplooi is nieuw voor mij dus ik ga nog een spannende tijd tegemoet en houd jullie op de hoogte .doei liefs cindy mama van bente.

#3111666 Quote

Hoi Cindy,
    Ik lees je berichtje, en zie dat jouw dochter ook Bente heet!!
    Leuk hoor, de onze dus ook!!
    Hoe oud is ze precies?
    Onze dochter is bijna 7,5 jaar.
    Ook hebben we een zoontje van ruim 4, en ik ben nu 21 weken zwanger van onze derde..
    Mag ik jou eens vragen welke namen jij leuk vind bij Bente??
    Ik vind het heel moeilijk..
    Ons zoontje heet Mees, en we zoeken een naam met in ieder geval een e erin..
    We willen niet weten wat het word, dus we hebben twee namen nodig!
    Groetjes van R, en ik hoop dat je misschien een leuke tip hebt..hahaha

#3111667 Quote

ps ik heb as vrijdag, met 21 weken en 2 dagen de 20 weken echo..vind het spannend hoor. De andere twee keer ook niet gehad nl..dus word de eerste keer.
    Geniet van je zwangerschap..
    Het gaat zo snel he!!
    Groet R

#3111678 Quote

Grappig te lezen: wij hebben ook een Benthe (1,5), maar dan met th. We zijn nu aan het werk om een broertje of zusje te krijgen voor haar. Voor RW: aangezien Benthe een friese naam is, zou je ook eens kunnen kijken bij friese jongensnamen, een forumgenootje van mij heeft bijvoorbeeld een zoontje dat Ynze (spreek uit als Ienze) heet.

Friese jongensnamen kun je vinden op: http://home.planet.nl/~rinkjan/jongens.htm

Groetjes
    Manky

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct