Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289053 Pijn Rond Mijn Navel

• Auteur

Hallo allemaal,

sinds een week heb ik last van pijn rond mijn navel. Ik ben nu voor de derde keer in verwachting, maar ik heb dit nog nooit gehad. Het lijkt wel of de baby via mijn navel naar buiten probeert te komen. Heel de huid om mijn navel is gebarsten. Ik vind het echt raar en ik heb er nergens nog over kunnen lezen. Zelfs tijdens een derde zwangerschap kan ik me nog verbazen over dingen. O ja, ik ben nu 26 weken en 5 dagen (wat gaat de tijd toch vlug) in verwachting.

groetjes van Marloes

#3111675 Quote

Hoi Marloes,

Ik herken dit wel. Vanuit deze zwangerschap (nu 27 weken) en vanuit de vorige. Een groeispurtje misschien? Bij mij is/was het in vlagen, soms wel dan weer niet. Mijn huid is nooit gebarsten geweest, maar volgens mij klaagde jij toch al eerder over en hele droge huid? Bij mij is het eerder een spierenkwestie. Zeker met een derde zwangerschap zijn je buikspieren flink opgerekt. Misschien dat ze wat moeite hebben de beeb bij elkaar te houden.

Ingeborg

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct