Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289054 Wie Herkent Dit Aposonderbuik Gevoelapos

• Auteur

Hello, de laatste dagen heb ik een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Of er letterlijk iemand naar beneden zit te duwen. Of op mijn bekken aan het leunen is. Is dit een beetje het gevoel wat hoort bij indalen? Ik zit nu in week 35, is dat niet wat vroeg?
    Als iemand ervaring heeft, ik hoor het graag.
    groetjes!

#3111673 Quote

Klinkt inderdaad als indalen. Vroeg vind ik het niet, eerder lekker op tijd. Eerste kindjes "horen" met 37 weken ingedaald te zijn. Anders gaan ze kijken of je bekken niet te nauw is of je placenta in de weg ligt (voor zover al niet duidelijk). Sommigen hebben al met 33 weken een ingedaalde baby. Bij tweede kindjes hoeft het niet meer vooraf ingedaald te zijn, vaak gebeurd het tijdens de bevaling. Dan is al  duidelijk dat het via de normale weg geboren kan worden.

Het drukkende gevoel zal nog wel toenemen de komende weken. Echt prettig is anders maar ja…'t is voor 't goede doel.

Ingeborg

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct