Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289058 Vervelende Buikgriep

• Auteur

Hoi hoi,

Ik moet even klagen hoor. Zondag op maandag nacht heb ik het fijne buikgriep virus te pakken gekregen.
    Kan echt niks binnen houden, zo vervelend.
    Gelukkig begin ik nu mijn ukkepuk weer te voelen, maar maakte maar daar wel een beetje druk over.
    Ben nog nooit zo vaak ziek geweest als nu ik zwanger ben!

Zijn er nog meer dames die het griepvirus te pakken hebben????

Liefs,
    Leoontje

17w5

#3111705 Quote

Hier nog eentje ik heb er twee dagen al last van, eerst was mijn zoontje ziek en nu heb ik het te pakken.
    Ik kan ook niks binnen houden, nu de derde dag gaat het al wat beter met me ik heb al een broodje gegeten en thee gedronken maar ik blijf misselijk en hoop dat het er niet uitkomt trouwens ook last van diarree.

Hanan
    28+2

#3111716 Quote

Hallo

Hier nog eentje alleen heb ik gelukkig geen buikgriep erbij gehad maar de gewone griep.
    Het is vorige week donderdag begonnen en ik ben nog herstellende, wat knap je toch slecht op nu je in verwachting bent. Op zich gaat het wel weer alleen het hoesten wordt je niet kwijt wat weer speelt naar het bekken en de urine is moeilijker op te houden (is de 2e zwangerschap). Gistereen toch maar naar de huisarts geweest om de longen te laten luisteren en hij zei dat ik tegen bronchitus aanzit. Er wat voor gekregen helpt het niet dan moet ik terug komen.
    Op het moment allemaal niet zo leuk maar ja we proberen er ons maar er door heen te slaan.

Groetjes bg

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct