Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289059 Sex In Je Zwangerschap

• Auteur

hoi meiden
    even vraagje ben nu 10 weken zwanger en 2 dagen
    sinds de laaste ronde van de klussen is het ook laaste keer dat we sex hebben gehad
    dus 4jan
    ik ben wel heel erg moe en ga dus ook vroeg naar bed
    lijkt wel of me vriend niet durft om te vrijen heb het er wel over met hem dan zegt hij jij gaat zo vroeg naar bed en dan wil ik je niet wakker maken
    wie heeft dit ook?
    groetjes maaike

#3111703 Quote

Hoi Maaike,

Ik herken dit van mijn eerste zwangerschap. In het begin wilde mijn   man nog wel maar dit was wel al veel minder. toen de buik zichtbaar werd was het over met de pret. Hij ws bang ons kindje te "beschadigen"!
    Ik kreeg dit maar niet uit zijn hoofd.
    Na de bevalling is het helemaal goed gekomen!
    Ga niet aan je zelf twijfelen (deed ik ook!)
    Sommige mannen vinden dit eng.
    Succes in iedergeval!

#3111709 Quote

Hoi, ik herken je verhaal helemaal. Mijn man heeft ook een beetje moeite met 'de buik'. We praten er gewoon veel over. Hij geeft aan dat hij er problemen mee heeft, bang dat hij z'n kind wat aandoet   . Ik geef aan dat ik minder behoefte heb. Komt vaak ook doordat je zo moe bent, vroeg naar bed enzo. Onze frequentie zit nu op om de 2 weken ongeveer. En wat natuurlijk jammer is dat je wat beperkt bent qua 'lenigheid'. haha. Ach, denk zolang je er open en eerlijk over bent naar elkaar toe dat het geen probleem is.
    Dus dat is mijn tip; wees eerlijk naar elkaar en praat er gewoon over.
    gr.

#3111710 Quote

Hoi Maaike,

Allemaal heel herkenbaar hoor. Veel vrouwen hebben de eerste twaalf weken geen zin in sex vanwege alle kwaaltjes (waaronder de moeheid).
    Het schijnt dat je in het midden van je zwangerschap juist weer meer zin krijgt.
    Bij ons staat het ook op een wat lager pitje hoor. Maar mijn man gaat er gelukkig heel goed mee om.
    Praat er gewoon over en weet dat het maar tijdelijk is.
    Succes!

Groetjes,
    Maike
    18 weken zwanger

#3111711 Quote

Hoi,

Ik zou toch proberen om sex te hebben.
    Het kan NATUURLIJK helemaal geen kwaad.
    Je zult merken, dat op het moment dat jij klaarkomt en je bent wat verder in je zwangerschap, dat je je kindje heel goed kunt voelen.
    Je baarmoeder trekt dan samen en dan kan je precies voelen hoe het ligt.
    Maar dan moet je kindje wel groter zijn.
    Veel succes!

#3111717 Quote

In het begin had ik ook geen zin in sex hoor. En sommige vrouwen voelen er helemaal niks voor als ze zwanger zijn. Je moet jezelf sowieso niet gaan dwingen, daar schieten jullie allebei niks mee op. Je mannetje moet maar een beetje geduldig zijn. Ik zou alleen wel proberen om fysiek contact te blijven houden door te knuffelen of wat dan ook.

Groetjes, Marisa

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3111719 Quote

hoi!!

ik ken het verhaal ook hoor mijn vriend was ook zo van en de baby dan ik natuurlijk een verhaal van gemaak dat dat wel goed zit en dat het geen kwaad kan en dat het juist goed is en zolang ik het nog kan doen doe ik het ook en als me in de weg gaat zit ervoor dan verzinnen we wel weer wat anders we zijn best creatief op dat gebied dus dat zit wel goed ik zou zeggen ga er gewoon van genieten!!!

groetjes bianca

#3111725 Quote

Ik heb door de hormonen veeeel zin in sex maar wij mogen het niet van de arts. Dit doordat er door een operatie een gaatje in de vliezen zit. Als de vliezen breken ga ik bevallen en daar is het veel te vroeg voor. En tja als je dit weet beleef je er geen lol aan ook. Wij halen het dus niet in ons hoofd om het te doen. Maar bij zwangerschappen waar niks aan de hand is en de placenta niet onderaan ligt mag het gewoon. Maar ik snap ook wel dat die kerels niet altijd zin hebben als je die dikke buik ziet en je kind wellicht al ziet bewegen. Enne straks genoeg tijd om het in te halen moet je maar denken!

lfs ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct