Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289060 November Zwangeren

• Auteur

Hallo,

Wie is er nog meer uitgerekend in november?
    Had vanmorgen een pos. test!!!!! Zou nu dan zwanger zijn van ons derde kindje, helemaal geweldig!!!

#3111704 Quote

Hoi Linn,

Ik heb eergister positief getest, wel een heel licht + want het was mijn eerste dag overtijd dus nog niet heel veel zw.hormoon. Maar ik voel me heel zwanger. Het is mijn tweede. Mijn zoontje is 2,5. Ik ben uitgerekend op 5 nov. En jij?

Liefs Lina

#3111706 Quote

Hallo,

Gefeliciteerd met je zwangerschap,ik denk dat er wel vrouwen zwanger zijn maar de november forum is er nog niet ff wachten dus.Anders praat je zolang mee op Oktober forum.Geniet van je zwangerschap.

Liefs Bernice(15 weken zwanger,augustus 2007)

#3111718 Quote

Hoi Lina,

Ik had vanmorgen ook nog maar  een heel licht streepje maar toch, hij was er….ik had mijn NOD maandag, dinsdag of woensdag (vandaag dus) moeten hebben, en dus toch maar getest, vorige week ook al geprobeerd maar die waren nog neg. Ik ben volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 6 november
    Dit is voor mij mijn derde zw.schap, hebben al twee geweldige zoons; een  van 4 en half, en een van twee

Gr. Linn

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct