Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289068 Gisteren Geshopt

• Auteur

Hoi Dames,

Ik/Wij mogen ons heel gelukkig prijzen dat wij gruwelijk verwend worden door mijn moeder en een oom van mij. Gisteren ben ik met mams, schoonmams en zusje naar Gardo Babystore geweest. Van mijn moeder en haar man mocht ik een kinderwagen uitzoeken en van mijn oom een ledikant met alles erop en er aan. Ik heb een Quinny Speedy black reflection gekozen. En een witte ledikant in cottage stijl incl matras dekentjes, klamboe met kroontjes en een dekbedje. Zelf heb ik de commode die bij de ledikant hoort besteld plus een box. We krijgen alles eind april begin mei. Hoe goed kun je verwend worden he. Ik ben hier echt heel blij mee. Hebben jullie al wat grote dingen uitgezocht/ gekocht.

Liefs Linda 15wk en 3dgn

#3111765 Quote

Tja, ik ben zwanger van de tweede, maar we hebben ook de kinderwagen mogen uitzoeken op kosten van mijn schoonouders…drie jaar geleden alweer…
    helaas ik heb alles al en shoppen zat er dus niet echt in, maar geniet ervan, ben best jaloers

Yvonne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct