Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289070 Ben Bij Gyn Geweest

• Auteur

Hoi dames,
    Ik ben afgelopen maandag weer voor controle bij de gyn geweest.
    Daar bleek dat mijn schildklier weer een stuk langzamer is gaan werken dan de vorige
    keer. Dus moet ik vrijdag naar de internist. Ik werd maandagmiddag al gebeld door die
    assistente dat de internist wel wou dat ik zsm met medicijnen begon. Zodat die kleine
    er het minste last van zou hebben???
    Ik heb geen idee wat een te traag werkende schildklier voor invloed heeft op mij en
    natuurlijk op mijn baby.. Misschien kent iemand van jullie dit? Tuurlijk ga ik het vrijdag
    ook aan de dr vragen. Maar ik maak me best wel een beetje zorgen.
    Liefs Melanie 27.3wk zwanger

#3111753 Quote

Hoi Melanie,

Ik heb al 3 jaar last van een te traag werkende schildklier.
    Ik ben erachter gekomen toen het niet lukte om zwanger te raken van mijn eerste kindje.
    Inmiddels ben ik 31,5 weken zwanger van ons tweede kindje…..en dat allemaal met een te traag werkende schildklier.
    Ik slik nu 3 jaar Tyrax en moet regelmatig bloedprikken om het tsh-gehalte te controleren.
    Tijdens de eerste zwangerschap ben ik onder controle geweest in het ziekenhuis, omdat alles goed bleef, kan ik nu gewoon onder controle blijven bij de verloskundige.
    De tabletjes (Tyrax) kunnen geen kwaad voor jezelf en ook niet voor de baby…..als je tsh weer goed is zal je je ook meteen weer een stuk beter voelen.

Succes en groetjes van Andrea

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct