Hoi Inge,
Ik las dat je alweer 20 wkn bent. Vind het echt SUPER geweldig voor jullie, dat jullie na alle ellende toch nog zover gekomen zijn.
Jullie hebben het zo ontzettend verdiend om in Juli een mooi gezond kindje te krijgen.
Ik wil jullie nog even heel veel sterkte, succes en toch ook plezier wensen met de 20 wkn echo morgen.
Krijgen jullie meteen de uitslag van de chromosomenonderzoek of krijgen jullie dat een andere keer. Ik had volgens mij in 1 van jou stukjes iets gelezen over dat onderzoek maar weet niet meer precies wat.
Jullie zijn nog steeds niet uit de spannende periode, nog minimaal 8 wkn volhouden meid, liefst nog iets meer natuurlijk, nog 20 wkn ofzo (pfffffff wat een eind zeg).
Ik volg jou ook nog steeds en nog een heleboel andere meiden die ook op het langer duurt forum hebben gezeten of nog steeds zitten helaas.
Maar ik heb nu totaal geen energie om te reageren overal op, maar ik leef nog steeds ontzettend met je mee. Ik ben je niet vergeten.
Ik probeer momenteel het Oktober forum wel goed bij te houden (met reageren enzo) anders raak ik daar echt helemaal onbekend. Ik wil me daar graag een beetje thuis gaan voelen.
Hopelijk ga ik me binnenkort weer een beetje mens voelen. Ik heb het er allemaal heel graag voor over hoor. Wij hebben gisteren voor het eerst kennis gemaakt met ons Kruimeltje, was zo mooi. De echo staat echt in mijn geheugen gegrift.
Ik hoop dat je de laatste helft van je zwangerschap meer kan genieten dan van de 1ste helft.
Ik wacht met spanning je berichtje van morgen af.

Kruimel