Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289076 Allergie En Medicijnen

• Auteur

Hallo dames!

Ik heb een huisstofmijtallergie, aangevuld met hooikoorts en allergie voor katten. Nu ga ik over een paar weken een weekendje logeren bij  mijn zusje die in Engeland woont en zij heeft twee katten. Ik mag geen medicijnen innemen tijdens de zwangerschap, maar ben een beetje bang dat ik het hele weekend benauwd ben. Wie weet een oplossing?
    Alvast bedankt voor het meedenken!

NathalieMS (10 w+2)

#3111812 Quote

Hoi Nathalie,

Ik zit in hetzelfde schuitje (huisstofmijtallergie en astma), en ik denk dat je maar twee dingen kunt doen: 1) afzien of 2) niet gaan…

Wat ik wel gebruik, is een neusspray van Weleda (Rhinodoron), daar zit alleen zout water en wat aloe vera in. Het helpt niet veel, maar wel iets. Je zou ook de neusspoeling van Physiomer kunnen proberen (beide bij de apotheek te verkrijgen).

Verder kan ik je aanraden je eigen kussen etc met allergiehoezen mee te nemen – in bedden leven tenslotte de meeste huisstofmijten.

Heel veel sterkte ermee!
    ~Hilde

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct