hoi meiden!
Ik kom van het als het zwanger worden langer duurt forum maar mss dat meer meiden dit hebben meegemaakt! Ik heb pcos en loop daarvoor bij de gyn!
nou vandaag me nod, en heb er 3 (hihi hoezo gek) testen tegenaan gegooid! vanochtend eerst een kruidvat test gedaan en daar verscheen een 2e streepje erop! Maar ja omdat ik dat de vorige keer ook had en bij een andere test toen niet heb ik me eerst gedoucht en ben daarna naar de kruidvat gegaan en heb de clearblue digitaal en normaal opgehaald! hihi ik had niet door dat in de een 3 zat en de ander 2!
Heb ik eerst de digitaal gedaan en die zei ZWANGER! haha ik stond te trillen en te lachten en te huilen! Toen heb ik er een uur later ook nog maar een gewone clearblue tegenaan gegooit! die kreeg een kruisje! Dus ik ben zwanger!!!!!!! Heb gelijk de gyn gebeld en ik krijg 16 mrt een echo!
Maar ik heb dus ook al 40 dagen (zit nu op dag 40) bloed verlies, niet echt als een ongi maar toch! Heb dit tijdens de onderzoeken ook aangegeven en de gyn zei toen dat het niks ernstigs was en dat het zwanger worden hierdoor niet belemmerd werd!
Nu heb ik dus gelijk de gyn gebeld en die zei ja het kan zijn dat je een geiiriteerde
baarmoedermond heb! Maar ik kan je nu wel laten komen maar dat heeft geen nut! Je ziet pas wat over ws 2 wken! En ja dat wist ik natuurlijk al! Dus nu moet ik wachten tot 16 maart en dan krijgen we de echo! Maar nu gaan we heel hard hopen dat alles goed blijft gaan!
kus kus