Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289077 Zijn Er Al November Moeders

• Auteur

Hoi allemaal,
    Zijn er al andere november moeders? Ik ben 5 nov. uitgerekend. We hebben al twee dochters. En na twee miskramen hopen we dat er nu echt een derde komt. Nog geen vijf weken onderweg en alweer misselijk. Dat beloofd weer wat! Bij de tweede negen maanden lang overgegeven, tja gelukkig krijg je er wat moois voor terug!
    Groetjes, Marike

#3111816 Quote

misschien wel, maar moet nog even afwachten, ben nu 3 dagen overtijd,dus duimen maargroetjes cindy

#3111819 Quote

Ik ben uitgerekend op 15 oktober, maar de termijnecho moet nog komen dus de datum kán eventueel nog veranderen! Ligt vlak bij jouw datum.

#3111830 Quote

hoi marike

hier een november mama
    ik ben drie nov uitgerekend
    ben vaak duizelig is dit ook een symptoom?
    wanneer het november forum er is verhuizen we daar heen maar tot die tijd kletsen we gezellig hier mee

xx tineke

#3111831 Quote
    hoi meiden!

Ik kom van het als het zwanger worden langer duurt forum maar mss dat meer meiden dit hebben meegemaakt! Ik heb pcos en loop daarvoor bij de gyn!

nou vandaag me nod, en heb er 3 (hihi hoezo gek) testen tegenaan gegooid! vanochtend eerst een kruidvat test gedaan en daar verscheen een 2e streepje erop! Maar ja omdat ik dat de vorige keer ook had en bij een andere test toen niet heb ik me eerst gedoucht en ben daarna naar de kruidvat gegaan en heb de clearblue digitaal en normaal opgehaald! hihi ik had niet door dat in de een 3 zat en de ander 2!

Heb ik eerst de digitaal gedaan en die zei ZWANGER! haha ik stond te trillen en te lachten en te huilen! Toen heb ik er een uur later ook nog maar een gewone clearblue tegenaan gegooit! die kreeg een kruisje! Dus ik ben zwanger!!!!!!! Heb gelijk de gyn gebeld en ik krijg 16 mrt een echo!

Maar ik heb dus ook al 40 dagen (zit nu op dag 40) bloed verlies, niet echt als een ongi maar toch! Heb dit tijdens de onderzoeken ook aangegeven en de gyn zei toen dat het niks ernstigs was en dat het zwanger worden hierdoor niet belemmerd werd!

Nu heb ik dus gelijk de gyn gebeld en die zei ja het kan zijn dat je een geiiriteerde
    baarmoedermond heb! Maar ik kan je nu wel laten komen maar dat heeft geen nut! Je ziet pas wat over ws 2 wken! En ja dat wist ik natuurlijk al! Dus nu moet ik wachten tot 16 maart en dan krijgen we de echo!   Maar nu gaan we heel hard hopen dat alles goed blijft gaan!

kus kus
    #3111834 Quote

Hoi allemaal,
    Ik hoop het voor je Cindy, maar bij drie dagen over tijd kun je toch al een test doen? Ik test meestal al een dag of vijf voor mijn NOD dag positief (dan voel ik zelf ook al dat ik zwanger ben, dus dan denk ik eigenwijs: als ik het voel moet zo ´n test het ook kunnen zien).
    Coortje, hopen dat het allemaal goed gaat, bloedverlies hoeft echt niets te betekenen.
    Tineke, ik ben ook steeds duizelig. Hoort erbij, ik heb gelezen dat je in de eerste vier weken al meer dan een liter extra bloed aanmaakt.
    Ik ben vooral erg moe, dat heb ik bij de eerdere zwangerschappen niet gehad. Komt misschien ook doordat er al twee rondlopen.
    Groetjes, Marike

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3111850 Quote
    quote: fam_ klomp reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2007 16:40:02')); ja,weet ik maar heb bij de eerste ook heel vaak een test gedaan die dan weer negatief was, dus ben het eigenlijk een beetje aan het uitstellen,bang dat ie weer negatief is.

Hoi allemaal,
    Ik hoop het voor je Cindy, maar bij drie dagen over tijd kun je toch al een test doen? Ik test meestal al een dag of vijf voor mijn NOD dag positief (dan voel ik zelf ook al dat ik zwanger ben, dus dan denk ik eigenwijs: als ik het voel moet zo ´n test het ook kunnen zien).
    Coortje, hopen dat het allemaal goed gaat, bloedverlies hoeft echt niets te betekenen.
    Tineke, ik ben ook steeds duizelig. Hoort erbij, ik heb gelezen dat je in de eerste vier weken al meer dan een liter extra bloed aanmaakt.
    Ik ben vooral erg moe, dat heb ik bij de eerdere zwangerschappen niet gehad. Komt misschien ook doordat er al twee rondlopen.
    Groetjes, Marike

#3111851 Quote
    quote: cindy01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2007 18:36:47'));

quote: fam_ klomp reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2007 16:40:02')); ja,weet ik maar heb bij de eerste ook heel vaak een test gedaan die dan weer negatief was, dus ben het eigenlijk een beetje aan het uitstellen,bang dat ie weer negatief is.Voel me wel weer ontzettend moe,net zoals bij de eerste,maar denk dan dat het aan mij ligt omdat ik zo graag een tweede wil. groetjes cindy

Hoi allemaal,
    Groetjes, Marike

#3111857 Quote

hoi hoi,

ik denk ook dat ik naar het november forum ga. ik weet nog niet hoelang ik zwanger ben.
    ik dacht eerst zelf nu 7 weken. maar het blijkt waarschijnlijk 5 te zijn. maar ik weet vrijdag hoop ik meer. dan krijg ik weer een echo. bij mij liep het in het begin van de zwangerschap niet zo lekker. ik dacht zelf erst aan een bbz. vandaar dat ik al gelijk een echo heb gehad. op de eerste echo was toen niks te zien. een dag later wel een kleine stip in mijn baarmoeder. dus er zat wel wat. gelukkig geen bbz. drie dagen later weer voor controle. en toen was het vruchtzakje veel en veel duidelijker. nu moet ik morgen weer. en dan hoop ik dat ze me kunnen vertellen hoever ik ben. dus ik denk zelf 5 weken.en dan zou het betekenen dat ik begin november ben uit gerekend.

maar hoe meld ik me daarop aan. welk forum? misschien een rare vraag hoor!

ik laat jullie het wel weten hoe het vrijdag is gegaan. zie bericht: voor dag droomertje.daar staat de info…

xx dd

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct