Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289079 Hebben Jullie Ook Wel Eens Gehad

• Auteur

hoi meiden!!

zat ik gister avond lekker een beetje te hangen op de stoel lekker tv aan het kijken moest ik ineens niezen maar ik maakte een beweging dat ik aardig goed voelde in mijn buik dat deed nog zeer ook als of mijn buikspieren verkampte was niet echt prettig moet ik zeggen ben nou 6weken zwanger en je voelt wel het een en ander maar die heb ik nog nooit meegemaakt hebben jullie dit ook wel eens gehad?

groetjes bianca

#3111797 Quote

Ja ik heb dit ook regelmatig wanneer ik nies. Vooral als ik even verkeerd zit of lig. Tegenwoordig wanneer ik een nies voel aankomen, krom ik mijn benen, een beetje opgetrokken in foetus-houding. Bij helpt dat vooral wanneer ik lig.
    Het is echt een heel vervelend, pijnlijk gevoel, maar het hoort erbij. Je baarmoeder groeit natuurlijk en je spieren spannen anders.
    Maak je maar geen zorgen.

Groetjes Hanneke moeder van Hjerre 05-07-06 en 10 weken en 5 dagen zwanger van nr twee.

#3111802 Quote

hoi terra

het is inderdaad niet echt prettig maar ja het hoort erbij dit is ook mijn tweede maar nog niet eerder gehad maar goed je went eraan he!!

groetjes bianca

#3111805 Quote

hoi bianca

Ja ik heb dit ook regelmatig. Moet ook vaak niezen de laatste tijd. Maar is inderdaad niet echt prettig. Was me er niet zo heel erg van bewust. maar toen ik je stukje las dacht ik..ja daar heb ik ook last van. weet ook iemand hoe dit komt??

groetjes

#3111813 Quote

Heel herkenbaar, hoor! Dat is bandenpijn, dat kun je zo vroeg al krijgen. En in de zwangerschap worden je neusslijmvliezen ook gevoeliger, dus je zult ook wel meer moeten niezen dan anders…

Als je het aan voelt komen, probeer dan je onderste buikspieren (die zeg maar net onder je buik zitten) aan te spannen en evt. je buik vast te houden, dat helpt.

Sterkte!
    ~Hilde 33w5d

#3111818 Quote

Ik moet inderdaad ook ineens veel meer niezen. En het zijn ook echt van die harde niezen. Ben 7 weken zwanger en heb dan geen last van m'n buik. Maar grappig om te lezen dat dit er dus ook bijhoort…
    Charlotte.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3111823 Quote

Ook ik sluit me er bij aan.

Ben 13 w en 4 dagen meer niezen als anders en ook soms krampen ook als ik iets te snel op sta

Succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct