Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289086 Zwanger

• Auteur

hoi meiden!

Ik kom van het als het zwanger worden langer duurt forum maar mss dat meer meiden dit hebben meegemaakt! Ik heb pcos en loop daarvoor bij de gyn!

nou vandaag me nod, en heb er 3 (hihi hoezo gek) testen tegenaan gegooid! vanochtend eerst een kruidvat test gedaan en daar verscheen een 2e streepje erop! Maar ja omdat ik dat de vorige keer ook had en bij een andere test toen niet heb ik me eerst gedoucht en ben daarna naar de kruidvat gegaan en heb de clearblue digitaal en normaal opgehaald! hihi ik had niet door dat in de een 3 zat en de ander 2!

Heb ik eerst de digitaal gedaan en die zei ZWANGER! haha ik stond te trillen en te lachten en te huilen! Toen heb ik er een uur later ook nog maar een gewone clearblue tegenaan gegooit! die kreeg een kruisje! Dus ik ben zwanger!!!!!!! Heb gelijk de gyn gebeld en ik krijg 16 mrt een echo!

Maar ik heb dus ook al 40 dagen (zit nu op dag 40) bloed verlies, niet echt als een ongi maar toch! Heb dit tijdens de onderzoeken ook aangegeven en de gyn zei toen dat het niks ernstigs was en dat het zwanger worden hierdoor niet belemmerd werd!

Nu heb ik dus gelijk de gyn gebeld en die zei ja het kan zijn dat je een geiiriteerde
    baarmoedermond heb! Maar ik kan je nu wel laten komen maar dat heeft geen nut! Je ziet pas wat over ws 2 wken! En ja dat wist ik natuurlijk al! Dus nu moet ik wachten tot 16 maart en dan krijgen we de echo!   Maar nu gaan we heel hard hopen dat alles goed blijft gaan!

kus kus
    #3111837 Quote

COORTJEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

jippieeeeeeeeeeeeeeeee meid wat ge-wel-diggggggggggggggggggggggg!!!!
    proficiat joh! wat een lekker nieuws joh! eindelijk he! leef helemaal blij met je mee! tuurlijk gaat het goed joh! na al die tijd moet het wel goed gaan he!
    nou, wat spannend zeg tot aan de echo! probeer er toch beetje van te genieten he meis!

ik kom ook  nog wel ff feliciteren bij de klusbus, maar ik kan momenteel ff niet op die site dus vandaar dat ik hier ff voor je typ!

kei toffffffffffffff

liefs sweety (36w zw)

#3111838 Quote

COORTJEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

jippieeeeeeeeeeeeeeeee meid wat ge-wel-diggggggggggggggggggggggg!!!!
    proficiat joh! wat een lekker nieuws joh! eindelijk he! leef helemaal blij met je mee! tuurlijk gaat het goed joh! na al die tijd moet het wel goed gaan he!
    nou, wat spannend zeg tot aan de echo! probeer er toch beetje van te genieten he meis!

ik kom ook  nog wel ff feliciteren bij de klusbus, maar ik kan momenteel ff niet op die site dus vandaar dat ik hier ff voor je typ!

kei toffffffffffffff

liefs sweety (36w zw)

#3111839 Quote

sorry, twee keer, zo blij ben ik voor je hiihihih
    xxx

#3111840 Quote

heey lieve sweet

dank je wel!!!!!!!! het is zo onwerkelijk heb nergens geen last van!!!!!!!! jij bent al bijna uitgeteld he!!!!!!! kus kus

#3111844 Quote

je hoeft ook niet eits te voelen perse he…..ik had nergens last van behalve een positieve test hahahaha niks moe, niks misselijk enz. dus hopelijk heb je gewoon een heerlijke zwangerschap meid!

en ja, ik hoef nog maar paar weekjes maar kan ook langer he…denk zelf dat de kleine pas begin april komt hoor omdat het een niet al te groot kindje is tot nu toe! we wachten lekker af en tut lekker door…

mied, veel geluk en succes he en mischien tot gauw op bribble, maar telkens als ik er ben is er niemand helaas….

liefs sweety

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3111856 Quote

Hey Coortje,

Proficiat met je zwangerschap. En welkom hier bij de club. Ik ken je nog wel van het als zwanger worden langer duurt forum.

Wat fijn dat het met clomid is gelukt en dat je de verdere mm niet meer in hoeft. Hopelijk gaat alles nu goed   en mag je over 9 maanden een mooi nieuw mensje in je armen sluiten.

Op naar die eerste echo.

Liefs
    Nicole

#3111930 Quote

heey meiden

hardstikke bedankt voor jullie reacties!!!!!!!!!!

kus kus

#3111937 Quote

Hoi Coortje,

Ook ik ken je van het "als het wat langer duurt forum".
    Leuk om weer een oud-forum genootje hier te mogen verwelkomen.

Meid, van harte gefeliciteerd, een streep is een streep.

Geniet van dit gevoel en het is zo 16 Maart. Dan kunnen jullie kennismaken met jullie wondertje.

Kruimel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct