Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289091 Voor Mamabinck En Charlotte1980

• Auteur

Hoi hoi,

Nou, eindelijk. Gisteren echo gehad en….het hartje klopte heeeel duidelijk en het zat op de goede plek deze keer!!! Ik ben erg blij. Hij heeft gemeten en ik ben 6.3 weken vandaag. Dacht zelf dat ik een paar dagen verder was maar het was een erg onscherpe echo dus het was moeilijk om precies te meten. Over 4 weken weer een echo op 2 april.

Hoe gaat het met jou Mamabinck??? Ik heb je al een paar dagen niet gezien hier. Ik hoop dat alles goed met je gaat.

En met jou Charlotte??
    Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat. Laat even weten als je zin hebt!

Liefs Fenna, doeiii

#3111920 Quote

Fenna!

Wat goed! Gefeliciteerd! Wat leuk dat je bij 6.3 weken het hartje al zo goed kon horen!!

En fijn dat je het hebt kunnen zien, nu kan je er helemaal van gaan genieten, want dat blijft daar heus wel zitten!

Ga binnenkort waarschijnlijk even naar Nederland en doe daar toch maar eerste afspraak bij iemand die ik goed ken.

Voel me sinds gisteren 100.000 keer beter, hebben het aan m'n ouders en m'n zussen verteld, hun mannen en alle kindertjes weten het ook. Iedereen reageerde heel lief, ze vinden het (hoewel erg onverwacht) allemaal hartstikke leuk. Dus er is denk ik een grote last van van me afgevallen, zag er toch een beetje tegen op, vooral de reactie van m'n vader!

Zijn ouders en zus reageerde ook heel enthousiast en z'n moeder vroeg gelijk wanneer we gaan trouwen!

Nu veel meer energie, en veel minder misselijk!!

Maar zit wel weer met m'n crackertjes op bed 😉 Ochtendritueel.

Bye!!

#3111936 Quote

hoi fenna,

wat geweldig dat je het hartje ziet kloppen en dat alles echt op de goede plek zit, he!!! Wat zal dit een opluchting voor je zijn geweest. Heerlijk dat je alweer snel mag terugkomen voor een vervolgecho. Dan kan je lekker ergens naartoe leven. Was jij ook zo gespannen voordat de echo gemaakt werd?

Gisteren heb ik dus ook mijn echo gehad!!! In 1 woord: GEWELDIG!!! Het vruchtje zit netjes in de baarmoeder en ook bij mij was er een kloppend hartje te zien. Ik ben nu 6 weken en 4 dagen in verwachting. De gyn feliciteerde me en gaf me nog 2 mooie foto's van baby mee. Ik mag over 3 weken terugkomen voor een 2e echo. En dan blijf ik gewoon lekker onder controle bij de gyn.

Er viel echt een enorme spanning van me af en heel voorzichtig probeer ik nu ook te genieten van deze zwangerschap. Het is voor ons nog een geheim, alleen onze ouders weten het en voor de rest niemand. Wij willen het nog graag even voor ons saampjes houden. O ja, onze kleine kruimel van 2 weet het ook en wijst dus continue naar mijn buik… Misschien verklapt hij het wel aan de rest, maakt mij ook niets uit. We zien wel hoe het loopt. Haha.

Liefs mamabinck. Een heerlijke zwangerschap gewenst.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct