Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289093 Ben Echt Aan Het Aftellen

• Auteur

Hallo

Ik ben nu 35 weken zwanger en vind het allemaal steeds zwaarder worden. Het is onze 2e en bij de 1e heb ik dit helemaal niet zo ervaren. Deze kleine blijft aan het bewegen en stampen en het doet echt pijn als deze stampt. Bij de 1e was dat niet. Ook heb ik veel last van harde buiken. Ik probeer alles zelf te doen, maar het wordt me af en toe toch te veel. Zijn er meer die dit zo ervaren.

Groeten Nicole

#3111893 Quote

Hallo nicole

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ben nu 35wkn 2dgn en in verwachting van mijn eerste kindje
    Ben ook al aan het aftellen.
    Die van mij is ook erg beweeglijk af en toe harde porren vooral tegen je ribben.
    S'nachts slaap ik slecht heb veel last van krampen in mjn benen en moet er
    ook vaak uit om te plassen.
    En ook veel pijn in mijn rug kan niet lang zitten of dan begint het wordt er gek van
    hopelijk duurt het niet lang meer.
    Maar voor de rest gaat alles goed hoor. Af en toe wel lekker zo klagen.

Groetjes Natascha

#3111903 Quote

Nog ff volhouden meissie! Dit kleintje is lekker beweeglijk en dat is natuurlijk ook wel weer heel goed. Die pijn is vervelend maar het is voor een goed doel!
    lfs ing

#3111906 Quote

Ik ken het. Na 7 weken bankrust mocht ik eindelijk weer wat gaan proberen. En nu: bekkenpijn en wellicht bekkeninstabiliteit. Terug bij af dus. Slecht slapen door 1001 klachten… ik zal eigenlijk ook wel blij zijn als ons kleintje er is.

Tuurlijk is het best leuk om zwanger te zijn, maar toch valt het wel een klein beetje tegen…Het probleem is dat je nooit even kunt zeggen van 'vandaag even niet'. Zou je af en toe pauze mogen nemen zou het een stuk makkelijker gaan denk ik. Maar goed, ik hou niet zo van klagen, dus genoeg nu. Ten slotte wil ik dit kindje zo graag en ik heb het er zeker voor over. Maar wel fijn dat er een forum is om af en toe even wat kwijt te kunnen.

Sterkte allemaal!

Groetjes, Marisa

#3111942 Quote

Hoi,

Ook ik begin het nu zwaar te vinden. Heb snel pijn in mn rug, pijn in mn bekken door de druk van het hoofdje, 2x per nacht eruit om te plassen en dan denk ik 'die paar druppies,moest ik daaaar nou mn bed voor uit komen…' mijn buik voelt erg zwaar (is ook echt mega volgens iedereen!) ik geniet niet meer zo als eerst, begin het wel wat zat te worden nu. Gelukkig beweegt ze wel goed, maar niet vervelend. Ze draait en wiebelt meer maar echt schoppen doet ze niet, heeft ze nooit gedaan. Ben vreselijk moe, moe en nog eens moe en ook zitten gaat lastig met die buik en i.d.d. veel harde buiken, soms al pijnlijk.

Dus ik heb ook zo'n blues gevoel!! Dus ook ik ben super aan het aftellen, nog 5 weken!!! Zal blij zijn als ik mezelf weer kan worden en kan gaan genieten van haar. Probeer het nog steeds wel maar valt i.d.d. niet mee.

Ik begrijp je volkomen!!!

Groetjes en sterkte nog hoor! Natasja,
    35 wkn zwanger.

#3111945 Quote

Hoi meiden,

Nou, ik weet hoe jullie je voelen hoor! Ben morgen 34 weken zwanger en al ben ik blij dat het kindje nog veilig in m'n buik zit, begint 't wel heel zwaar te worden nu. Verder ligt de baby in stuit, waardoor het hoofdje verschrikkelijk in de weg zit tegen m'n borstbeen en ribben, pffft.  Ik kan dus ook niet meer lekker zitten.

Liggen en slapen gaat ook niet zo goed meer; ik doe iedere middag een dutje, maar dat helpt ook niet zoveel meer als je 's nachts steeds wakker wordt om je om te draaien, of om te plassen…

En lopen kan ik ook niet zoveel meer, door de bekkenklachten. Normaal gesproken zou je dan denken: nou ja, dan ga je lekker op de bank zitten en snoepen (haha) maar ik lust ook nog 'ns bijna niks! Poeh hee…. Kortom, het gaat me niet in m'n koude kleren zitten allemaal…

Inderdaad wel fijn om even je hart te luchten! Ik ben heus heel dankbaar dat ik zwanger kon worden en dat we straks ons eigen kindje mogen vasthouden, maar wat is 't soms zwaar!

Iedereen heel veel sterkte met de laatste loodjes….
    ~Hilde

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3111955 Quote

hahahaha tja ook ik ben aan het aftellen…ik heb een heerlijke zwangerschap gehad op wat kleine zwangerschapsdingetjes na…maar ja, zoasl bij iedere zwangere op het eidn, wordt het nu wel zwaar. ik draag alleen naar voren dus ben topzwaar aan de voorkant en heb af en toe het gevoel dat ik omkieper hahahah verder slaap ik maar 2 uurtjes per nacht dus tja overdag ben je dan gewoon moe…maar ach alles voor het goede doel nietwaar/

kop op dames en volhouden he, je krijgt er natuurlijk iets prachtigs voor terug maar lekker keertje klagen is ook fijn   he!

liefs sweety ( bijna 37w zw)

#3111993 Quote

ik ben nu 40w en 6 dagen en ben het ook behoorlijk zat, maar aan de andere kant denk ik ook steeds bij me zelf ach volgende week is het er zowieso. dus is het nog wel even vol tehouden. het is mijn tweede en dus lichaamelijk zwaar.   maar we worden nu zo nieuwsgierig is het jongen of meisje. succes allemaal met de laatste loodjes

#3112016 Quote

hoi hoi
    het is gewoon zo dat als je er al eentje hebt lopen de zwangerschap zwaarder is,je kunt niet zomaar gaan liggen als je dat wilt.vooral op het laatst is het echt niet meer leuk.ik werdt elke keer gewoon depri als het die dag nog niet gebeurt was.maar je vergeet het heel snel want mijn jongste is 9maand en ik ben nu zwanger van de zesde.dus zelf weet ik ook wel dat het best zwaar wordt.ik ben nu nog maar heel kort maar zo misselijk elke keer en echt van die slappe benen maar ja ik moet gewoon door.
    je bent er bijna meid nog even volhouden hoe moeilijk dat soms ook is.
    liefs sil

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct