Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289096 Nu 18 Wk Zwanger Griep En Koorts Hoe Lossen Jullie Het Op

• Auteur

Hallo (a.s) moeders,

Ik ben nu 18 wk zwanger van de 2e en heb sinds gister griep.
    Het begon gister avond en ook gelijk met koorts.
    Aangezien mijn zwangerschap niet zo vlekkeloos verloopt is dit dubbel zo zwaar.
    Ik voel me nu helemaal futloos terwijl ik nog een zoontje van 2 heb die ook zijn aandacht vraagt.
    Helaas is mijn man werken en is eigenbaas dus kan niet zomaar even thuis komen om voor ons allebei te zorgen.

Hoe lossen jullie dit op als je je zo ellendig voelt.
    Ik ben ten einde raadt en heb het gevoel dat het nog wel een paar dagen gaat duren.

gr Marijke

#3111909 Quote

Balen zeg, dat je je zo ziek voelt. Ik ben tot nu toe nog niet ziek geweest (even afkloppen) en hoop ook dat dat zo blijft. Het is allemaal al zwaar genoeg, zoals je zegt.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, omdat dit mijn eerste kindje is. Ik ben gestopt met werken voordat ik zwanger werd, omdat mijn moeder en zus ook geen makkelijke zwangerschappen hadden. En daar ben ik erg blij mee, want het gaat allemaal niet vlekkeloos. Ook geen echt ernstige dingen (m.u.v. waarsch. bekkeninstabiliteit, daar gaan ze volgende week naar kijken), dus ik zal verder niet klagen.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je snel weer beter bent!

Groetjes, Marisa

#3111912 Quote

hallo,

verveelend he ziek zijn en zwanger ik heb vorige week ook de griep gehad.  ik ben wel even langs de dokter gegaan. is en niemand die even een paar uurtjes voor je oppassen opa of oma zodat jij even lekker op bed kunt gaan liggen??want het enige wat je kan doen is uitzieken helaas. beterschap.

greetz patricia

22w3d

#3111914 Quote

Hallo

Ik ben nu 21 weken zwanger van de 2e. Heb vorige week donderdag de griep gekregen en nog niet helemaal hersteld, nog flink hoesten en snotteren.
    Ik heb het geluk gehad dat ik vorige week donderdag en vrijdag de oudste een aantal uurtjes bij de oma`s heb kunnen brengen zodat ik zelf even kon slapen overdag. Ook mijn vriend is eigen baas en kan dus niet zomaar een dagje thuis blijven.
    Wel had ik donderdags de vk gebeld hoe het nu zit met de paracetamol. Ik mocht deze 6 per 24 uur en dan met 2 tegen gelijk. Ben hier eigenlijk geen voorstander van maar voelde me zo beroerd dat ik het toch maar 2 dagen heb gedaan.
    Nou hopelijk heb je er iets aan en wens je veel beterschap!!!!!!!!!!

liefs bg

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct