Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289101 Net Zwanger Van De 2e

• Auteur

Hallo allemaal

Ik ben nu net   4 weken zwanger van de 2e.
    Ben echt super blij maar zit toch ook met wat vragen.
    Ik ben met mijn zoontje mike met 38 weken bevallen met zwangerschaps vergifteging.
    Het was een hele zware en langdurige bevalling.
    Wie weet of je nu gewoon onder controle kan bij een verloskundige of dat je bij een arts in het ziekenhuis ondr controle komt???
    En of je nu gewoon thuis kan/mag bevallen of dat je in het ziekenhuis moet bevallen

#3111927 Quote

Tja, goede vraag! Je hoeft natuurlijk niet weer zwangerschapsvergiftiging te krijgen.
    Ik denk dat je gewoon eerst je verloskundige bellen, die kan het je vast vertellen.
    Succes!

#3111948 Quote

Hoi,

Ik ben zelf nu 18 weken zwanger van de tweede. Bij mijn eerste kindje ben ik met 37 weken opgenomen in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Ook geen makkelijke bevalling gehad. Voor deze zwangerschap kan ik gewoon onder controle blijven van de verloskundige. Ze houden je dan wel extra goed in de gaten. Bevallen mag ook gewoon thuis. Het ligt er wel aan hoe ernstig ziek je bent geweest van de zwangerschapsvergiftiging, maar als de gynacoloog na je eerste bevalling het niet heeft aangegeven, mag je meestal gewoon bij de tweede onder controle bij de verloskundige.
    Als je zeker wil weten, moet je je eigen verloskundige even vragen.

Gr. Mariëlle

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct