Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289105 Alweer 17 Weken

• Auteur

Hallo dames,
    dat is even geleden,
    ik lees wel regelmatig mee maar heb het nogal druk dus niet gereageert.
    We zijn aan het klussen in ons nieuwe huis, met pasen willen we verhuizen.
    Ook onze twee jongens willen wel wat aandacht en dan moet er ook nog gewoon gewerkt worden. Probeer 's avonds vooral even bewust met mijn zwangerschap bezig te zijn, meestal voel ik het dan ook even bewegen, zo gezellig.

Gelukkig geen bloedverlies meer gehad, ben er ook niet echt ongerust meer over, toch vreemd maar dat is mijn gevoel nu eenmaal, bij de tweede was ik de hele zwangerschap bang en ongerust en hier is nooit wat mee mis gegaan.

Nou dames de groetjes
    Sylvia

#3111976 Quote

Hoi Sylvia,

Blij om te horen dat je niet meer ongerust bent. Toch fijn dat je nu een beetje van je zwangerschap aan het genieten bent, he? Komt inderdaad nog veel meer zodra je je kindje nog beter kan voelen. Ik vind het zo leuk om een klein voetje te voelen, of even over het ruggetje te aaien. En zo leuk als ze ook op jouw duwtjes en aaitjes reageren. Dat vind ik echt het allerleukste aan zwanger zijn, hoor!

Wil je weten wat het is? Ik moet zeggen dat het allemaal bij mijn man en ik nog meer is gaan leven sinds we weten dat het een meisje is. We hebben haar naam al uitgekozen en noemen haar ook bij haar naam. Ze hoort al echt bij ons gezin.

Groetjes, Marisa

#3111979 Quote

Hoi Sylvia,

Fijn dat je wat minder bezorgd bent. Je gevoel is toch de beste leidraad hoor! Ik geloof daar echt in.
    Enne pas goed op jezelf met al dat geklus en al die drukte!

gr.Ing

#3112001 Quote

Toevallig hadden we het er gister nog over, willen we weten wat het wordt?
    Bij de eerste was het een verassing, bij de tweede wisten we het. Op zich vind ik het leuker als ik het niet weet, de verassing net na de bevalling is toch leuk. Maar aan de andere kant ben ik wel heel nieuwgierig en wil ik het wel weten.
    Het is nu ook makkelijker, omdat ik met 6mnd nog een echo heb, dus is het makkelijk te acherhalen.
    Ik heb wel net als bij de andere twee een sterk voorgevoel dat het een jonger gaat worden, wat we ook geweldig vinden, ookal denkt men dat we voor een derden kiezen om nog een kans op een dochter te hebben, ookal is dat helemaaaaal niet waar.
    Fijn weekend
    groetjes Sylvia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct