Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289108 Last Van Bandenpijn En Gezonde Vreetbuien

• Auteur

Hallo Allemaal,

Ik heb erg last van bandenpijn,de laatste echo die ik had was met 14 weken en daar zag je het kindje tegen de baarmoeder aanzitten en het groeide allemaal goed zeiden ze in het ziekenhuis.Maar kan ik last hebben nu dat hij daar tegen aan drukt en daar last van hebben.Verder heb ik een gezonde vreetbui sinds ik zwanger ben,heel veel groente,fruit en andere lekkere gezonde dingen herkennen jullie dit??

Liefs Bernice (15w+3d zwanger eerste kindje,augustus forum)

#3111971 Quote

Ja, je kunt best wel last hebben van bandenpijn als je kleine daar een beetje op drukt. Hoewel hij/zij nu nog wel erg klein is hoor. Ik heb zelf ook al heel snel gehad dat die kleine erg hard in m'n bekken drukte, dus het kan wel!

Let alleen even op dat het geen blaasontsteking is. Als je zwanger bent voel je daar vaak bijna niks van, behalve dat je pijn in je buik en/of zij krijgt die  elke dag steeds erger wordt.

En wat die gezonde vreetbuien betreft, gewoon aan toe geven. Let wel op dat je niet teveel eet, maar met gezond eten gebeurd dat niet zo gauw. Ik denk dat er heel veel vrouwen met 'gewone vreetbuien' graag met je willen ruilen.
    Een van mijn eerste zwangerschapskwaaltjes was ook dat ik constant honger had. Ik kon een heel bord warm eten naar binnen schuiven en dan een uur later weer enorme honger hebben. Het hoort er bij, hou alleen de calorietjes een klein beetje in de gaten.

Groetjes, Marisa

#3111973 Quote

Ik had vanaf 8 weken ofzo al bandenpijn – vooral als ik moest niezen ofzo! Dus het kan best, hoor!

Ik heb ook een hele tijd zo'n gezonde eetverslaving gehad – mandarijntjes! Ik at er wel 12 op een dag…. Nou ja, als dat het ergste is :-). Geniet er maar lekker van hoor! Zolang je geen friet-met-mayo verslaving ontwikkelt is er niks aan de hand, toch? (Brrr… moet er niet aan denken…)

Sterkte met de bandenpijn! Het gaat na 9 maanden vanzelf weer over, haha! (Ik ben nu 34 weken zwanger en het doet alleen nog pijn als ik me in m'n slaap probeer om te draaien.) Als je je onderste buikspieren (dus horizontaal onder je buik(je)) aanspant voor je je beweegt, gaat het beter, en dat is ook goed om je rug te beschermen.

Succes!
    ~Hilde

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct