Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289109 Ff Voorstellen

• Auteur

hoi hoi
    ik ben silvia 31 jaar en vanmorgen heb ik ondekt dat ik zwanger ben van mijn zesde kindje,aangezien er nog geen novemberforum is sluit ik me hier even aan.
    liefs sil

#3111960 Quote

Hoi Sil.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Heb erg veel bewondering voor je dat je voor een 6e kindje gaat.
    Ik ben zelf zwanger van de 2e en vind dit een mooi getal hahah!

Hoop dat alles lekker verloopt voor je en dat je weer een gezond kindje mag krijgen!

gr Marijke ( 18 wk&1dg van de 2e )

#3111962 Quote

Hoi. Nou (weer) welkom op het zwangerforum!!
    Hoop dat je een goede zwangerschap hebt, en dat je maar weer een lief en gezond kindje in je armen mag houden over 8 maanden!
    Gr. Anne-Marie

#3111964 Quote

Hoi Sil,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Volgens mij ken ik jou nog van de vorige keer, sillypilly is een opvallende naam. Zat jij ook bij het maart-forum 2006 of net daarvoor of daarna?
    Ik ben nu zwanger van de vierde en dat vind ik al heel wat, maar van je zesde! Jij moet de energie van een leeuw hebben! Leuk hoor.
    Geniet zoveel mogelijk van je zwangerschap, want je weet, het vliegt voorbij. Vooral als er nog een aantal andere kids rondlopen. Lekker s'avonds met je handen op je buik tot rust komen, dat doe ik altijd.
    Liefs Ivy

#3112221 Quote

hoihoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik ken je ook nog van het zwangerworden forum. Supper zeg dat je zwanger bent
    ik wens je een goede zwangerschap toe.

groetjes silvia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct