Hoi iedereen,
Heb een tijd niet meer gereageerd maar heb wel al jullie verhalen gevolgd. Zo af en toe op het werk een beetje van alles op de hoogte blijven. Maar dan reageer ik eigenlijk nooit en 's avonds heb ik niet zo'n zin meer om achter de compie te duiken.
Maar nu heb ik een vraagje aan jullie.
Sinds 3 weken heb ik last van blaasontsteking 1 ste week moest ik 3x p.d. ik meen 10 dagen lang medicijnen slikken en die sloegen niet aan. Toen ben ik afgelopen maandag terug geweest en heb ik iets zwaarders gekregen voor 10 dagen en 4x per dag. En het mag allemaal met zwangerschap.
Het branderige gevoel is nu wel weg, maar ik heb nog steeds echt buikpijn. Dit vooral als ik aan het plassen ben of net klaar en als ik bijv. de auto moet uitstappen.
Zal dit nog steeds dan die blaasontsteking zijn?
Ik ga moet maandag wel terug naar de dokter, maar wordt er een beetje gek van.
En nu heb ik ook sinds 3 dagen weer gruwelijke last van mijn onderrug en doe zittend werk dus dat is er niet bevordelijk voor. En zodra ik aan het wandelen ben dan zakt het ook weg en heb ik er ook geen last meer van, maar op mijn werk is het alleen maar wat drinken halen, iets van de printer en verder loop ik niet zo veel, maar ja valt ook niet veel te lopen. En 's avonds leg ik thuis er een kruik tegen en dan trekt het ook weg. Maar het blijft terugkomen.
Ik heb 1 week vakantie vorige week gehad en toen had ik er geen last van en 2 dagen daarvoor had ik dit ook al heel erg.
Ligt dit ook die kleine in mijn buik?
Ik ben morgen 19 weken zwanger.
O ja nog iets vreemds (wordt wel een lang verhaal) maar hebben jullie ook last van een lekkende borst? Mijn man moet er weleens om lachen want dan liggen we een tijdje in bed en dan is mijn nachthemd nat en steeds bij de rechterkant. Hoort dit er bij? Overdag weet ik dit eigenlijk niet of ik er last van heb, dan valt het in ieder geval niet op.
Nou sorry voor mijn lange verhaal en ik ga hier ook mee naar de dokter, maar ben toch eigenlijk wel benieuwd of meer a.s. moeders dit kennen.
Groetjes Nathalie