Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289111 Zwangerschaps Vergiftiging

• Auteur

Hoi hoi,

Ik loop al een paar dagen met koorts en griep rond.
    Het heerst ook erg maar nu zijn er meer kwalen bij gekomen.
    Ik ben nu 18 wk zwanger van de 2e en heb erg last van hartkloppingen, pijn in mijn buik ( niet alleen mijn banden ), heeeeeel erg moe, drink mij een ongeluk en eigenlijk doet alles wel zeer op mijn lichaam.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het meest over de hartkloppingen in zit.
    Bij onze 1e heb ik zo'n een perfecte zwangerschap gehad, nooit ergens last van gehad.
    Bij deze heb ik nog geen 1 moment kunnen genieten van het feit dat ik zwanger ben.

Nu was mijn vraag hoe merk je als je zw.vergift. hebt?????
    De koorts zak niet en ik voel me dood ongelukkig!

Is er iemand die mij hier antwoord op kan geven????

gr Marijke ( 18 wk & 1dg van de 2e)

#3111961 Quote

Hoi hoi.
    Wat erg dat je je zo beroerd voelt zeg! Maar ik denk zelf dat je gewoon een griepje te pakken hebt.. Ikzelf heb dat 2 weken geleden gehad en ik haalde ook van alles in mijn hoofd, maar uiteindelijk is het allemaal weer goed gekomen. Ik maakte me vooral zorgen om het feit dat ik zo'n buik en maagpijn had en omdat ik met de 12 weken een gedeeltelijke miskraam had (was zwanger van een tweeling) dacht ik weer het ergste, maar gelukkig bleek het een griepje te zijn, waar ik weliswaar zeker 1,5 week zoet mee ben geweest, maar die onschuldig was.
    Ik had bij mijn eerste ook geen enkele klacht, en deze zwangerschap is ook van het begin af aan totaal anders geweest.
    Probeer je lekker te laten vertroetelen door je man, je niet te veel zorgen te maken, en als je het niet vertrouwd gewoon je HA of VK bellen, die zijn er tenslotte voor!!
    Heel veel beterschap,
    Anne-Marie

#3111965 Quote

hoi hoi,

Hier nog een zieke hoor!! Ik was ook gelijk in de stress en ben donderdag bij de ha geweest. Die heeft alles gecontroleerd, en kwam echt met de uitslag je hebt gewoon de griep. Ook ik heb hartkloppingen, maar dat komt natuurlijk ook omdat je conditie helemaal naar een diepte punt gaat met de griep. Vooral als ik iets ging doen (even douchen, naar het toilet) had ik er last van!! Kortom: probeer je gewoon zo rustig mogelijk te houden. Slik evt paracetamol om je koorts te verlagen, en heeeeeeel goed uitzieken!!

groetjes Patries

#3111966 Quote

Hallo
    Ik zelf ben bij de 1e met zwangerschaps vergiftging bevallen in het ziekenhuis ik merkt het omdat ik steeds meer hoofdpijn kreeg en el erg veel krampen en misselijkheid had ook een hele hoge bloeddruk
    Ik denk dat het bij jou griep is het heerst heel erg ik snap dat je je heel erg veelzorgen maak over je kindje in je buik.Maar bel een maandag je verloskundige op en vertel je klachten en vraag of ze je urine kan/wil testen  en je bloeddruk  wil   meten.Dan weet je het zeker dat het geen zwangerschapsvergifteging is.Veel sterkte en het zal vast goed komen .    

#3112086 Quote

Hoi
    Hartkloppingen hebben in iedergeval niets te maken met zwangerschapsvergiftiging. Het is een volkomen normaal verschijnsel bij zwangere vrouwen. Ik heb het ook, ben nu 20 weken. Bij de eerste zw.schap had ik het ook. Het is vervelend, maar je hart moet harder pompen, moet meer bloed door je lichaam. Dit kan de hartkloppingen veroorzaken.
    Zw.schpsvergiftiging: hoofdpijn, misselijk, een 'band'om je maag, hoge bloeddruk.
    Dit heb jij niet echt volgens mij????
    Als het niet vertrouwd, gewoon naar de VK bellen, of afspraak maken hoor!

Beterschap en succes!

#3112088 Quote

Ik zou denk ik voor de zekerheid ff langs de dokter gaan. Het zekere voor het onzekere zeg maar!
    lfs ing

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct