Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289112 Sex Mag Dit Nog

• Auteur

ik ben nu 34 weken zwanger, ons eerste  kindje is al ingedaald, maar als ik nu sex heb met mijn man, vind ik dit eng worden voor het kindje, is dit terecht of maak ik me teveel zorgen?

#3111967 Quote

hallo,
    je mag wel gewoon sex hebben hoor en het kan ook geen kwaad voor je kindje.
    mijn eerste was ook al heel vroeg in gedaald en wij hebben gewooon sex gehad.
    ik heb de laatste 4 dagen van de zwangerschap met 3 cm ontluiting gelopen en toen is mij ook niet verteld dat ik geen gemeenschap mocht hebben.
    dus maak je maar geen zorgen het kindje is goed beschermd
    groetjes martinen

#3111968 Quote

Hoi meiden,

Ja hoor, je mag gewoon je hele zwangerschap door sex hebben. De enige uitzondering is wanneer je vliezen gebroken zijn. Of wanneer je van je verloskundige zelf te horen hebt gekregen dat het om een of andere reden niet meer mag. Maar bij jou is dat niet aan de orde, dus geniet er lekker van!

Groetjes, Marisa

#3112000 Quote

bedankt meiden, ik begon me opeens zorgen te maken, en durfde toen niet verder met mijn man! Bedankt, zal hij ook fijn vinden (denk ik)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct