Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289114 Volle Maan

• Auteur

als het goed is is het vanavond vollemaan. tenminste dat zeggen de mensen in mijn buurt. en nu wordt er bewezen dat er dan meer baby's geboren worden. wie kent dit verhaal en gelooft hierin. ik ben vandaag 6 dagen over tijd en ben het spuugzat, misschien dan vanavond bevallen. haha

#3111984 Quote

hallo,

ja ik heb er ook weleens van gehoord maar of het
    waar is ik weet het niet.ik heb ook al eens gehoord
    dat als er volle maan is dat er   jongens worden
    geboren maar of het allemaal waar is ik weet het niet.

Ik hoop het voor je suc6 in ieder geval.

groetjes belinda mama van marissa 9,5 mnd

#3111986 Quote

Hallo!
    Ik heb een paar keer meegemaakt bij vriendinnen dat zijn bevielen bij volle maan. Vanaf toen geloofde ik er heilig in.
    Maar toen ik 7 dagen overtijd liep en het was volle maan gebeurde er niks!!
    Dus nu geloof ik er eigelijk niet meer zo in…maar hopelijk heb jij meer succes!!
    X Bloem

#3111990 Quote

Hallo.
    Haha, je ik heb dat ook wel eens gehoord ja, en laat ik nou zelf ook bevallen zijn met een volle maan!
    Maar ik zat over dé datum heen, dus het had volgens mij iedere andere dag ook kunnen zijn…
    Gr. Anne-Marie

#3111992 Quote

ja en nu hoor ik net dat er ook maansverduistering is vannacht. vollemaan metzonsverduistering, nou ja of het dan allemaal nog het zelfde effect heeft weet ik ook niet. we wachten het wel af die ene week kan er nnog wel bij.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct