Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289116 Motorrijden

• Auteur

Hoi dames,

Even een korte vraag. Hoewel ik nog niet zwanger ben, zijn we hard aan het oefenen. Nu zijn we beide fervente motorrijders.
    Weet iemand (of heeft iemand ervaring?) met zwanger zijn en motorrijden.
    We zijn van plan in de zomer naar Frankrijk te gaan, maar ik weet niet of dit wel mag met een buikje????

x

#3112008 Quote

Hi,
    Ja mag, tenminste als je altijd al hebt gereden, maar dat schreef je al.
    Je moet alleen geen nieuwe dingen doen, zoals ineens paardrijden als je dat nog nooit hebt gedaan.
    Mijn baas heeft ook motor gereden toen ze zwanger was en ik ben naar m'n trouwen gegaan op de motor.
    Mijn mannetje heeft harley en vrienden ook, was erg leuk, ik in het zijspan.
    Wel genoeg pauzes inlassen en dan wens ik jullie veeeeeeeel plezier.
    X

#3112136 Quote

Hoihoi,

Deze vraag heb ik  vorig jaar  aan de gynaecologe  gesteld toen ik zwanger was. Zij zei dat motorrijden geen kwaad kon en ik vanzelf zou merken wanneer het niet meer ging. Ik heb tot en met de zesde maand gereden. Toen kreeg ik last van het carpaal tunnel syndroom en kon mijn handen niet goed meer gebruiken. En mijn motorjack ging niet echt lekker meer dicht. hahaha

Hoewel ik niet zo'n eind heb gereden hoor. Alleen maar toeristische stukjes in het weekend.

Groetjes,
    Whitney11

#3112361 Quote

Hoi Whitney,

Bedankt voor je reactie. Ben blij dat er toch nog dames gaan rijden die zwanger zijn.
    Ben benieuwd. Heb vanochtend getest en DIKKE PLUS, dus ik ben idd zwanger.
    Dus als we in juli wegwillen ben ik 5 maanden.
    Zal net wel, net niet gaan. Ben benieuwd of ik dan nog in mijn jas/ broek pas.
    Misschien moeten we toch ook maar een alternatief gaan bedenken.
    We zien wel. Eerst maar even hier van genieten.

X

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct