Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289117 Kunnen Jullie Me Helpen

• Auteur
    Hallo allemaal!

Ik heb deze vraag ook op het zwanger worden forum geplaats, maar wellicht dat jullie zwangeren mij ook kunnen helpen?

Ik had (naar mijn idee) afgelopen maandag mijn nod…. ik ben nog niet ongesteld geworden. Nu mijn vraag, omdat ik zo onzeker ben:

Sind ik met de pil gestopt ben, heb ik 2 cyclussen van 35 dagen gehad. Ik werd dan elke keer op een maandagavond/dinsdagochtend ongesteld. Na de laatste menstruatie had ik na 1,5 week al het gevoel dat mijn ei eraan zat te komen. Ik had last van mijn buik en meer afscheiding. De maandag, twee weken na mijn eerste dag van mijn laatste mentruatie, had ik een hele klodder cervixslijm, waarvan ik echt draden kon trekken. Mijn buikpijn bleef. Later kreeg ik fikse steken in mijn buik/eierstok. Ik dacht echt, nou dit is mijn ei en hebben die dag nog geklust.

Ik ben onzeker omdat het de eerste keer zou zijn na het stoppen van de pil dat mijn cyclus dus 28 dagen zou zijn, als het inderdaad toen mijn ei is geweest. Als dat zo zou zijn, dat had ik dus afgelopen maandag mijn nod, en heb die dag en de dag erna heeeeel erg het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden. Dat later iets minder, maar wel aanwezig. Sinds gister heb ik weer meer last. Bij een cyclus van 35 dagen zou ik dus as maandag mijn NOD hebben…… wat denken jullie? Lijkt het erop dat ik mijn ei eerder heb gehad?? En dat ik dus zwanger kan zijn omdat ik nog niet ongesteld ben geworden? Of kan het zijn dat ik het alsnog maandag wordt…….

Bah, normaal ben ik erg nuchter, maar het loopt deze maand anders, vandaar dat ik onzeker ben geworden over mijn lijf…..

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en opbeuren en/of geruststellen! Alvast bedankt!
    En sorry voor het lange verhaal…..

Liefs Meike S. 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje

ps, heb verder niet echt klachten, iets steken in mijn borsten, buikpijn, rugpijn en last van mijn benen…..

#3112007 Quote

Hé meid,
    Wil niet lullig doen, maar doe rustig aan.
    Niet teveel gaan denken, weet is moeilijk.
    Wacht tot woensdag, dan nog niks dan testje.
    Als je jezelf helemaal gek loopt te maken, kan het ook nog eens zijn dat je ongesteldheid uitblijft.
    Ook zou ik niet altijd vertrouwen op je lichaam, die doet toch wat ie zelf wil, ik heb afgelopen maand ook twee testen gedaan, omdat ik meende van alles te voelen, wil niet zeggen dat je het niet voelt, maar ik wilde gewoon alles voelen.
    Het komt dan veel harder aan als die stomme test zegt dat je niet zwanger bent.
    Succes
    X

#3112009 Quote

Hoi Kiekje,

Bedankt voor je reactie…. en weet je… je hebt helemaal gelijk…. ik moet me niet zo aanstellen! Denk dat ik het ff nodig had om weer met beide benen op de grond te komen…. dus dank je! Maar mijn verhaal doen lucht wel op! We zullen het maandag wel zien!

Groetjes Meike

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct