Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289118 Wie Weet Nu Toch Wat Ik Heb

• Auteur

Hallo,

Ik ben gisteren heerlijk uit eten geweest, verder niks bijzonders, maar gewoon nog even lekker er tussen uit….. In het restaurant kreeg ik even last van een duizelig gevoel maar dit trok snel weer weg…. Nu wilde ik s`avonds in mijn bed gaan liggen en toen ik mijn hoofd neer legde werd ik ontzettend duizelig….. alles begon te draaien!!!
    Uiteindelijk toch even geslapen, maar ik werd net wakker, alles fraaide nog steeds en ik ben ontzettend misselijk!!!! Als ik nu weer ga liggen begint het weer te draaien, maar als ik zit of sta gaat het best redelijk…… Weten jullie wat dit is????
    Ik maak me een beetje zorgen en voel me vooral niet zo lekker…… Ben nu 30 wk en 3 dagen

groetjes

#3112018 Quote

Hoi,
    dat zou best met je bloeddruk te maken kunnen hebben. Ik zou voor de zekerheid toch je verloskundige of huisarts bellen, want dit klinkt niet goed. Ik weet dat duizelig en misselijkheid een teken kan zijn van zwangerschapsvergiftiging en daar moet je snel bij zijn. Omdat je het al vanaf gisteren hebt zou ik echt bellen. Beter een keer te veel dan te weinig.
    Groetjes Veerle
    Mama van Quinn 22-01

#3112126 Quote

Hoi, hoe gaat het nu?
    Ik weet dat mijn zus deze verschijnselen ook eens had, en zij had een virus aan haar evenwichtsorgaan..vaag, maar wel beetje zoals jij schrijft.
    Ze werd heel misselijk van auto's die langsreden, en bijv de tv..te drukke beelden dus.Alles draaide haar voor de ogen.
    Kon een paar dagen niets..
    Was toen echter niet zwanger.
    Bloeddruk zou inderdaad ook goed kunnen.
    Gewoon even na laten kijken, klinkt niet fijn.
    Groet R

#3112129 Quote

hallo

ik zou inderdaad de dokter evenbellen als ik jou was
    het kan inderdaad met je bloeddruk te maken hebben en ik heb zwangerschapsvergiftiging gehad en was ook ontzettend duizelig steeds!

succes en we horen het wel!

groeten  mama van devran (16-04-03)

#3112161 Quote

Hoi hoi,

Weleens van de ziekte van Meniere gehoord? Dat is een stoornis aan het evenwichtsorgaan. Mijn moeder heeft dit en heeft een paar keer per jaar een aanval. Dat gaat dan precies zoals jij omschreef. Duurt ongeveer een halve dag. Heb je er ook oorsuizen bij? Want het kan ook nog iets met je holtes te maken hebben of met je bloeddruk. Iig moet je er geen dag langer mee door blijven lopen maar meteen je VK bellen. Als het je bloeddruk is kan het namelijk gevaarlijk zijn.

Dus bellen……..

Sterkte

#3112177 Quote

dank je wel voor jullie reacties!!!!
    Het gaat inmiddels weer helemaal goed met mij!!!!
    Ben vandaag bij de verloskundige geweest, en zij had eigenlijk nog nooit van mijn klachten gehoord. Ook kon ze niet herleiden naar aanleiding van mijn gegevens of het daar uit voort kon komen en zeker was er met mijn bloeddruk niks aan de hand….. Het was trouwens zondag ook weer gewoon helemaal over en die nacht heb ik ook weer gewoon kunnen slapen…… Ik weet dus niet precies wat het geweest is, ik hoop dat het niet meer terug komt!!!!

Groetjes anouk

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112258 Quote

hallo anouk

ik heb hier last van gehad voor mijn zwangerschap en ben toen onder zocht ze konden niks vinden.
    ze hielden het maar op gruis in het evenwichts orgaan.
    dit gaat vanzelf weg in verloop van tijd.

voor mijn zwangerschap was het weg had het half jaar niet meer gehad.

plots kwam het terug   aan het eind van de zwangerschap. maar alles was in ore met de baby en mijn gezondheid.

iris is geboren september 2006 en tot nu toe heb ik het niet meer gehad.

groetjes petra en iris 5 maanden en 6 dagen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct