Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289124 Pijn In Onderbuik

• Auteur

hoi hoi.
    ik ben nu 4,5 mnd zwanger.maar heb sinds een paar dagen erge pijn in mijn onderbuik.
    echt een drukkend irritant gevoel,en dat word erger als ik op ga staan om te lopen.
    weet iemand mischien wat dat kan zijn???
    groetjes essie

#3112047 Quote

Hallo,

misschien heb je last van bandenpijn. Als het goed is begint je buik nu al aardig te groeien.

Groetjes Anne

#3112048 Quote

hoi anna

mijn buik begint al aardig te groeien ja.het is dan ook mijn tweede kindje.alleen deze pijn heb ik nooit bij mijn eerste gehad.en je zou denken dat,omdat er al een kindje in heeft gezeten,dat de buik al opgerekt is geweest enzo.daarom vind ik het ook zo vreemd dat ik het nu zo goed voel(de pijn)

groetjes essi

#3112069 Quote

Ik zou voor de zekerheid even checken op blaasontsteking. Heb ik de vorigekeer drie keer gehad, zonder dat ik pijn bij het plassen had. Dit schijnt tijdens de zwangerschap vaker voor te komen.

#3112080 Quote

Hallo

Ik ken dit gevoel ook. Ik had mijn urine ook laten testen op blaasontsteking ( beter een keer te veel dan te weinig) maar deze was schoon. Nu bleek dat bij de 20 weken echo (ben sinsdag 22 weken) dat de kleine laag onderin ligt. De echoscopiste zei dat het vaker voorkwam dat de 2e verder onderin ligt en dat geeft ook het drukkend gevoel bij mij. Misschien dat dit bij jou ook wle het geval is????
    Maar ik zou wel voor de zekerheid even de urine laten controleren want ook dat kan een irritant gevoel geven.
    Succes en hopelijk heb je iets aan mijn verhaal.

Liefs bg

#3112116 Quote

Ik denk ook dat je een blaasontsteking te pakken hebt.
    Herken het gevoel.
    Loop er al 3 weken mee rond!
    Woensdag is de kuur af en moet ik het weer laten testen, maar ben bang dat het nog niet over is. We wachten maar rustig af.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112117 Quote

Hoi,

Klinkt als bandenpijn. Als je wat meer rust neemt trekt het als het goed is weg. Ik heb er ook last van. Lastig maar geen reden tot zorgen.

gr.Ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct