Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289125 Kleurencrisis Ideeen Gevraagd

• Auteur

Alle jaren dat we met kinderen krijgen bezig zijn geweest wist ik precies wat ik wilde. Echter nu ik 21 weken zwanger ben en we langzamerhand eens over de kinderkamer na moeten denken wordt ik totaal gestoord.

Moet het gezellig kleurig ook op de muren ed of juist heel licht en basic. Beide vind ik mooi. Ik ben niet het type voor themakamers a la winnie de pooh en hou niet van de landelijke stijl.
    Onze vloer is van hout, het kamertje is wit met rvs. Ik hou van straks maar het moet wel een kinderkamer worden en dus geen ongezellig designhok.

Ik hou van aparte dingen zoals bv 1 wand met een retrobehangetje of een gekke kleur. Of iets met zilverkleurige lijsten.

WIE O WIE kan mij helpen aan voorbeelde of leuke adresjes voor kleurideetje enz enz? Ik vind TEVEEL leuk!
    lfs ing

#3112059 Quote

hey hallo…

ik heb net de baby klaar….
    ik heb vrijwel warme kleuren gepakt…

heb baby blauw en mint groen voor de wanden..
    en het is mooi daarbij heb ik licht eike kindermeubels(bedje,kleding kast en komode..)
    iedereen vond het ontzettend mooi….

veel suc6

groetjes linda

#3112061 Quote

Hoi,
    Retrobehang….dan vinden jullie dit misschien wel leuk. Een behangbeest!! (www.inke.nl en dan:behangbeesten)
    succes!

#3112071 Quote

Hoi Inge,

Moeilijk he, er is zoveel leuks.
    Aangezien je al zeker weet wat het wordt zou je daarop kunnen doorborduren.
    Voor een meisje echt fucsia-rose, dus niet dat zoete, en voor een jongen turkoise-blauw vind ik persoonlijk erg leuk. Heb dit een paar keer in het echt gezien en vond het super!!
    Dan wel alles zoveel mogelijk in stijl houden met verder veel wit en zilver.

Misschien een idee??? Echt baby-achtig, maar niet zoet.

#3112074 Quote

Hoi Inge,

aangezien ik niet weet of jullie een meisje of een jongen krijgen, zet ik hier even een linkje naar het behang wat onze oudste dochter op haar kamertje heeft:

behang Emma

Ook wij houden niet van thema's. Dit is erg gewaagd, maar zij vindt het geweldig. Het was de bedoeling dat onze jongste dochter deze kamer zou krijgen, maar na de geweldige reacties van Emma (mooooooi, mooie boemen, pachtig, mooie kamer!), hebben wij besloten dat zij deze nieuwe kamer zou krijgen. Dit behang zit op één muur. Op de 2 kleine muurtjes zit knal- maar dan ook echt knalroze. Onder de schuine wand zit om en om roze en grijs. Allemaal van hetzelfde merk. Ik zal het merk nog even opzoeken voor je.

Mocht je een jongetje krijgen…. tja, dan is dit niet zo gepast denk ik. Hahahahaha.

Liefs,

Ingrid

#3112077 Quote

het merk is: Caselio.

Liefs,

Ingrid

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112078 Quote

Hey Inge!

Moeilijk he? Bij onze zoon hebben we zachte kleuren gebruikt. Deze keer willen we iets heel anders. Voor een meid zouden we met een felle kleur roze aan de slag gaan. Maar het wordt dus een jochie. Aangezien de kamer van Daan al lime met felblauw wordt, wil ik dit niet op de babykamer. We hebben nu de kleur oranje in ons hoofd. Niet van dat felle maar wat zachter. 1 muur geheel in die kleur, de anderen wit. En op1 muur willen we dan een tekening maken in diezelfde kleur oranje. Van een babyhoofdje ala die van zwitsal.
    De meubeltjes worden white wash en dan de accesoires ook in oranje.
    Helaas kunnen we nog niet beginnen omdat we in juli pas gaan verhuizen. Ik moet dus wel zorgen dat alles klaar staat zodat we dan gelijk die babykamer kunnen maken!! En met we bedoel ik dus mijn man.Geloof niet dat ik met 38 weken zwangerschap nog in die verfluchten moet gaan hangen!!!

Succes met kiezen!
    XXX Yvet

#3112081 Quote

Ben ik nog weer even. De kleur oranje die ik bedoel kun je zien op http://www.babypark.nl in de catalogs op blz 70. Het is zacht-oranje. In die catalogus zie je zoiezo veel voorbeelden van babykamers. Erg leuk!

XXX Yvet

#3112084 Quote

hallo allemaal

moeilijk he die keuzes,…
    De kamer van mijn dochter (2) is knal blauw met knalroze, de vloer en de meubels zijn wit..de kamer van mijn andere dochtertje (+/-16-06-07)  wordt zacht groen met licht roze echt super baby achtig compleet met beertjes en al,… en ik vind het  heel leuk, ze zijn zo snel groot en zo snel geen baby meer dat ik nu alles echt helemaal op de baby manier ga inrichten,..volgend jaar krijgt ze wel een stoerdere kamer,… veel succes,!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct