Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289126 Zijn Jullie Ook Zo Emotioneel

• Auteur
    vandaag om 15:40
    Hallo allemaal,

hebben jullie dat nou ook, dat je om niets in huilen kan uitbarsten? Ik had het vanmiddag nog. En mijn arme man zich maar zorgen maken. Ik snap niets meer van mezelf.

Groetjes van een

emotioneel wrak

#3112050 Quote

Hoi,
    Och ja, erg herkenbaar. De hormonen hé!
    Wen er maar aan, gaat voorlopig niet meer over. Mijn tweede is nu 3 mnd en ik heb het nog steeds.
    Bij de november-mama's staat een topic over een liedje. Moet je voor de gein eens kijken en luisteren. Bij de eerste zin stroomden de tranen al over m'n wangen.
    Sterkte en vertel maar tegen je man dat hij gewoon extra lief voor je moet zijn.
    Groetjes Sil

#3112052 Quote

Hoi Hoi,

Niks om je eigen ongerust over te maken hoor is heel normaal, nou normaal. Ik heb er ook heel veel last van je hormonen zijn gewoon van slag. Kan soms om alles wel janken het slaat soms nergens op.

Maar als ik ff goed gehuild heb ben ik er ook weer ff van af.

Veel succes ermee.

Gr Fruit Girl (16 wk en 2 dgn)

#3112060 Quote

Hoi Mama….(Marloes toch?)
    hoe herkenbaar…..had ik ook toen ik zwanger was (ben in november bevallen van onze 3e) en heb er nog steeds last van! Om het minst of geringste barst ik in tranen uit. (Verdriet, woede, liefde..)
    Niet doen hoor………dat liedje van november……….mijn tranen kwamen bij de eerste piano-noten!!!!
    doeg!!!

#3112099 Quote

In het dagelijks leven valt het wel mee, maar bij de meest malle tv series zit ik gewoon mee te janken en al dat wereld leed he…..

Gaat wel weer over….

Yvonne (38+6)

#3112409 Quote

Hallo allemaal,

bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben blij dat ik niet de enige ben met deze klachten. Ik zat net het liedje "de vleugels van mijn vlucht" te luisteren en dan staan de tranen al in mijn ogen.

veel liefs van marloes

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112463 Quote

Nou succes gegarandeerd op het november forum! Huilen geblazen!
    Heb zelf een cd met daarop het nr: 'kleine jongen' van André Hazes door Trijntje Oosterhuis, is ook erg emtioneel (voor mij althans).

Heb sowieso een beetje dipje elke keer, vooral na het eten. Misschien wel door het plotselinge stopppen met roken?
    Nah ja, zal wel weer weg gaan!

Liefs G.

#3112490 Quote

Hoi,begrijp wat je bedoeld ik ben pas zwanger moet nog naar de verloskundige.Ben 36 jaar ik kan op dit moment de hele dag wel janken om van alles en nog wat ,blijft dat de hele zwangerschap zo pfff

gr nancy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct