Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289127 Samen Zwanger Met Mijn Zus

• Auteur

Hallo Allemaal,

Mijn zus is 3 weken eerder uitgerekend dan ik. Zij moet dus nu nog 1 week en ik nog 4. Het is echt heel bijzonder om samen met je zus zwanger te zijn. Dit is mijn 1e en de 2e van mijn zus. We bellen elkaar heel vaak op.  We hebben alle 2 een fantastische zwangerschap dus we hebben het niet over kwaaltjes want die hebben we beide niet. Ze is wel anders  zwanger dan  ik. Ik draag het rond    en zij draagt alles van voren. Maar ja elke buik is weer anders.  

Het begint nu allemaal heel   spannend te worden, wie gaat als eerst bevallen.  Het kan zo zijn dat die kleine van mij eerder zal komen. Ik zou het niet heel erg vinden maar voor mijn zus hoop ik dat zij toch eerder zal zijn.

Je hoort het vaker dat 2 zussen bijna tegelijk zwanger zijn of 2 vriendinnen.
    Hebben jullie dat ook?

Groetjes Anne

#3112049 Quote

Hoi Anne,

Wel leuk om samen met je zus zwanger te zijn en nog niet zo lang na elkaar wel gezellig zo. Ik en een hele goede vriendin van mij zijn allebij zwanger van de eerste ik ben nu de 16 wk gepasseerd en zij is 25 wk zwanger. Zij weet wel wat het wordt dat weet ik niet maar dat zou ik ook niet willen weten, ja ieder z'n eigen keus natuurlijk.

Ik wil jullie nog veel plezier wensen met het zwanger zijn de laatste paar weken, en een goede bevalling toegewenst.

Gr Fruit Girl

#3112053 Quote

Hoi,
    Ik ben met de eerste samen zwanger geweest met een collega. Was ook wel grappig. Zij was eerder uitgerekend dan ik en wist wat het zou worden .Ik niet, maar we waren zo verschillend zwanger, dat het niet anders kon dan dat het geslacht ook anders zou zijn. Ik zei altijd; Als jij bent bevallen, dan weet ik wat ik krijg!
    En idd, 5 weken voor mijn bevalling, beviel zij van een zoon en ik dus van een dochter.
    Groetjes Sil

#3112083 Quote

Ik was bij de 1 samen met mijn schoonzus in verwachting, er zat 3 1/2 week tussen. Mijn schoonzus heeft al vanaf vrij in het begin gezegd we komen elkaar in het ziekenhuis tegen. En ze heeft gelijk gekregen zij   is bevallen met 42 weken en ik met 37 1/2 week. Er zit tussen beide 1 dag uiteindelijk. Zij lag nog in het ziekenhuis, was uiteindelijk een keizersnede geworden, toen onze dochter is geboren. Het had opzich wel iets leuks.

Groetjes bg

#3112100 Quote

Wel leuk he…ik liep 7 weken achter op een vriendin en 1 week achter op de buurvrouw en een andere vriendin, verder waren er nog wel meer zwanger tegelijk (te veel om allemaal uit te leggen) maar  heuse babyboom hier in de buurt

Nu nog maar een weekje (hoop ik)

Sterkte met je bevalling

Yvonne

#3112115 Quote

Jeetje dat is leuk om samen met je zus zwanger te zijn en zo kort bij elkaar.
    Ik ben samen met 2 vriendinnen zwanger zij zijn 3 weken later uitgeteld en een nichtje van mijn man is 2 weken voor mij uitgerekend. Dus ok wel heel bijzonder.
    En allemaal van het 1ste kindje.
    Nou geniet er nog lekker van!
    Ik ben pas op de helft dus heb nog even te gaan 😉

Groetjes Nathalie

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112119 Quote

Hoi Anne,
    Ik ken het ook..
    De eerste keer tegelijk met mijn schoonzus zwanger, zij was 7 weken verder.
    De tweede keer weer tegelijk met schoonzus, maar deze keer was ook mijn zus zwanger..Kids kwamen in juli, aug en dec..
    En nu ik voor de derde..en ben alleen..is ook wel eens leuk..hahaha
    Ik vond het met mijn zus wel leuk..
    Maar schoonzus zie ik weinig, dus dat is niet zo bijzonder hoor. Voor mij dan..

Denk inderdaad dat het wel heel bijzonder kan zijn.En ook leuk voor de ouders..en de kleintjes straks, als ze goed met elkaar overweg kunnen dan..
    Groet R

#3112123 Quote

Hoi Anne, Ik heb net ontdekt dat ik zwanger ben en mijn zus is nu 12 weken zwanger. Ze weet het nog niet! ben benieuwd hoe ze erop reageert…

gr. Anne

#3112132 Quote

hoihoi

Wat leuk dat jullie samen zwanger zijn met je zus.
    Ik ben ook samen zwanger met mijn zus. Ik ben 23 augustus uitgerekend en zij 24 september. Ik vind het zo speciaal, ook omdat zij al meer dan 2 jaar bezig was met zwanger worden ennu eindelijk is ze zwanger van haar eerste. En ik van mn tweede.

groetjes silvia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct