Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289128 Meisjesnamen

• Auteur

Hallo

Help me!!!!!!!!!!!!!!!!!! Over 5 weken uitgeteld en
    we zijn nog steeds aan het twijfelen over de meisjesnaam.
    Jongensnaam hebben we al lang en twijfelen we ook niet over.
    Wie heeft er leuke meisjesnamen.
    We houden van korte namen. Vind het vaak leuk als ze eindigen op y-i of ie. Maar andere leuke meisjesnamen mogen ook.

Ik wacht in spanning op jullie reacties.

Groetjes Nicole

#3112054 Quote

ik vind kaily (of kayleigh) wel een leuke naam (dat eerste zou ons kindje geheten hebben als het meisje was)
    en ashly vind ik ook leuke naam

xx leonie

#3112056 Quote

Hoi,

Julie? Vind ik zelf erg leuk (mijn man niet……..).

Wij vinden deze namen mooi: Anne, Anna, Floor, Noor, Cato.

Succes!

Hester

#3112063 Quote

Mijn dochters heten Indy en Eve.
    Meer leuke meisjesnamen moet ik zelf ook nog verzinnen, wordt steeds moeilijker!
    Ivy

#3112065 Quote

Heb je al eens gekeken op http://www.voornamelijk.nl? Erg leuke site over….jawel, voornamen.
    Wij vonden de meisjesnaam ook zo moeilijk en waren er ook nog niet echt uit. ('gelukkig' werd het een jongen)
    Doeg

#3112066 Quote

Onze dochter heet Katie, je kan het ook anders schrijven nl Cathy. Wij vonden de Nederlandse manier leuker.
    Bij ons wordt de jongensnaam dit keer weer een probleem.

Gr Christa

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112068 Quote

hoi

Wat denk je van lincy-lindsey-of lindsay,of   naomie.of romy mijn dochter heet zelf denise maar vond de naam lindsay altijd mooi maar mijn neef en zijn vriendin hadden die naam al overgenomen jammer maar je denise vind ik ook mooi en als het nog een meid word volgende keer dan michelle waarschijnlijk.groetjes wendy

#3112076 Quote

Hoi,

Onze dochter van 2,5 heet NIKKI

Groetjes Andrea 32 wkn

#3112092 Quote

hai,

Romy
    Mandy
    Sandy
    Evy

De 2e naam vind ik zelf wel leuk, maar voor onze eigen kind hebben we weer hele andere namen in gedachten.

Veel suc6!
    Groetjes   Sandra
    (34,3 weken)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct