Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289130 Ben Betje Bang

• Auteur

kan iemand me helpen??

ik ben nu 17 weken zwanger en over 4 weken krijg ik de 20 weken echo
    ben zo bang dat hij/zij iets heeft…
    bij ons in beide fam komt niks voor zelf ben ik kern gezond en nergens last van ja van banden pijn maar das normaal.
    helaas moet ik wel zeggen dat ik rook……
    niet de hele dag door misschien 7/8 sigaretten per dag(kan het helaas niet laten)

help me alvast bedankt

#3112062 Quote

Hoi,
    Ik denk dat het heel normaal is dat je een beetje angstig bent voor die echo. Tuurlijk je kijkt er naar uit je kindje weer te zien, maar ze gaan ook checken of alles wel goed is en dat is toch een beetje eng. De meeste hebben dat wel hoor.
    Bedenk maar dat het in de meeste gevallen gewoon dik in orde is en misschien zwaait je kindje nog wel naar je.
    De vorige keer had ik eerst een stagaire die de echo deed, daardoor was het een hele lange echo. Was echt prachtig om te zien. Je ziet alles zoveel beter op deze echo.
    Probeer er naar toe te leven en denk alleen maar: ik ga mijn kindje zien!
    Liefs, Ivy

#3112064 Quote

hey ivy bedankt voor je reactie

#3112070 Quote

hoi

dat is altijd spannend bij onze eerste zwangerschap was ik zo benieuwd en mijn vader ging mee   maar toen kregen we helaas slecht nieuws spini bifida maar bij de tweede keer kregen heel veel echos bij 7-10-15-18 weken en dat was helamaal spannend heb toen ook pas kennen genieten na 15 weken echo toen bleek eigenlijk al dat er nix aan de hand was.dit is iets wat niet zo heel veel voorkomt hoor dus zal je niet druk maken en gewoon op je af laten komen.groeten wendy

#3112085 Quote

Hallo,
    Ja, hier precies hetzelfde.
    Ik heb inmiddels 2 geweldige en gezonde jongens. Wie garandeert mij een gezonde derde? Aankomende donderdag hebben wij de geplande 20 weken echo en ik maak me al een tijdje druk. Ik ben zo erg benieuwd!!
    Groetjes, Yoeke

#3112089 Quote

Hee meissie,

Ik denk dat iedereen die spanning wel voelt voor de 20 weken echo. Eerlijk gezegd zou ik toch wel die sigaret laten staan en even op je tanden bijten. Dat is echt dusdanig slecht dat het wel degelijk problemen voor je kindje kan veroorzaken die nu echt nog niet op de echo zichtbaar hoeven te zijn. Daar zou ik banger voor zijn dan voor de 20 weken echo nu.
    Het is moeilijk maar als je echt wil kun je stoppen weet ik uit ervaring.
    Succes!
    gr.Igng

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112091 Quote

Hoi hoi,

Ik heb ook over 4 weken de 20 wk echo en ik zit daar ook over na te denken, maar we gaan er wel vanuit dat alles goed zit. Alles gaat goed en voelt goed maar kan me best voor stellen dat je een beetje angstig ben, dat zullen er wel meer hebben denk ik.

Maar er gewoon na toe leven en dat je zometeen een prachtig kindje ziet wat druk bezig is zich zelf uit te leven in jouw buik.

Gr Fruit Girl

#3112101 Quote

He,

raar he lijkt een beetje of je een examen moet doen he….niet te druk maken en vooral genieten van de plaatjes van je kindje

Groetjes Yvonne (38+6)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct