Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289136 20 Wk Echo Gahad Maar Moet Vrijdag Terug Komen

• Auteur

Wij hebben vanochtend de uitgebreide 20 wk echo gehad, maar moeten vrijdag terug komen, omdat de kleine de armen ervoor had. ze konden het niet goed zien.
    Verder was alles in orde zei ze. ik vroeg meteen of er meerdere zijn die wel eens terug moeten komen en haar antwoord was ja, alleen de ander komt bijvoorbeeld terug voor de navelstreng.
    Zijn er meerdere onder jullie waarbij het een of ander niet duidelijk te zien was doordat de kleine met de armen of benen er voor lag.
    ben niet ongerust of zo.

groetjes Natalie

#3112144 Quote

Hoi

Ik heb dat ook gehad met de eerste dat bij de 20w echo niet alles duidelijk was dit omdat hij toen al in de stuit lag en met zijn rug naar mijn rug toe waardoor zij niet een nier konden zien en zijn ruggetje konden bekijken of alles wel goed was.
    Ik moest met 23w weer terug komen dan was hij wel gedraaid dachten zij maar ook dan konden ze niets zien maar wel iets meer dan de eerste echo dus echt een duidelijk beeld hadden wij niet en deze is ook geboren in een stuitligging met een geplande keizersnee en alles was gelukkig goed.
    Het is een gezonde zoon geworden die nu twee jaar jong is met de naam quinten

Groetjes chantal

#3112158 Quote

Hoi Natalie,

Ik ben ook terug moeten komen na de 20 weken echo, dit omdat de kleine met de onderrug helemaal in mijn bekken lag waardoor ze het uiteinde van het ruggetje niet goed konden zien. Wel werdt er bij mij bijgezegd dat ik me geen zorgen moest maken want als het eventueel een open ruggetje zou hebben dit wel te zien zou zijn in de hersentjes. Ik ging dus 6 dagen later terug en alles was idd prima. En je moet maar zo denken….nu mag je lekker een x extra naar je beebie gluren!!!

Groetjes, Patricia

#3112169 Quote

hoi,

gelukkig ben ik niet de enige!!!!
    tegen mij werd ook gezegd dat alles er goed uitzag.
    ik moet inderdaad maar denken: leuk dan zie ik de kleine nog eens!!!!!.

ik laat het vrijdag wel weten.

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct