Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289137 Wanneer Kleertjes Wassen

• Auteur

Hallo!!

Ik was wel benieuwd wanneer jullie beginnen met kleertjes wassen! Zelf moet ik nog 9 weken en heb nu al wel zin om alles te wassen maar van de andere kant wil ik ook nog wel even wachten want straks komt er stof op ofzo haha.. (heb een open ladenkast met een gesloten hanggedeelte)
    Wat vinden jullie?

Groetjes ssuss (31 wk en 2 dg)

#3112148 Quote

Hallo,

ik ben nu ruim 27 weken zwanger en alvast begonnen met het wassen en strijken van de luiers en het beddengoed enzo. Als dat allemaal schoon in de kast ligt ga ik de babykleding wassen en strijken. Ik ben nu al niet meer zo mobiel als eerst en wil het graag zelf doen.

Groetjes van Marloes

#3112150 Quote

Hoi,

Ik ben nu 20 wkn en 2 dgn.
    en ik ben nu al bezig met rompertjes en slaapzakjes wassen
    meschien al wel veel te vroeg en moet het straks nog een keer maar goed ik kon het niet laten om de neutrale kleertjes enz vast te wassen

Vond het zo leuk al die kleine kleertjes weer uit te zoeken enzo haha
    maar goed denk rond de 7 maanden dat het wel kan dan beter te vroeg als te laat toch.

groetjes

#3112160 Quote

Ik ben zo ongeveer met 34 weken zwangerschap begonnen met de kleertjes te wassen. Maar dat kwam ook omdat de kamer nog niet klaar was. Die is nu inmiddels klaar en ik moet nog 2 weken. Had dus ook niet later gemoeten.

Maar ik las bij Marloes dat je de luiers aan het strijken bent, de hydrofiele luiers moet je niet strijken hoor want dan drogen ze niet meer goed. Dus gewoon een beetje met de hand gladstrijken en dan opvouwen. Staat wel niet zo netjes maar goed!!

Margreet.

#3112209 Quote

Hoi margreet,

de luiers strijk ik normaal gesproken niet, maar nu wel. Ik vind het een fijn idee dat ze netjes en echt schoon zijn voordat deze baby komt omdat ik ze al voor mijn twee andere kinderen heb gebruikt.

groetjes van Marloes

#3112213 Quote

Ben zo rond 37 weken begonnen, ben nu 39 weken en alles is klaar en schoon in de kast, nix stoffig geworden enzo…(had ook het probleem dat mijn droger stuk was en hele huis vol hing met gewone was, dus geen tijd en ruimte voor baby was, anders had ik het wel eerder gedaan waarschijnlijk…)

Yvonne

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112243 Quote

Ik heb ze gewoon met onze eigen  was meegewassen als ik nog wat plek over had in de wasmachine. Werkte perfect.
    Groetjes Veerle
    Mama van Quinn
    22-01

#3112249 Quote

hallo,
    ik had alles ook al vrij vroeg gewassen,ik kon het niet laten.
    doordat we het kamertje hadden opgeknapt verfen enzo,rook het er een beetje muffig.
    nu heb ik gisteren van die geurbuiltjes van zwitsal gekocht en heb die in de kast en comode gelegd. het hele kamertje ruikt nu heerlijk naar zwitsal!!!!!
    groetjes ammarins

#3112259 Quote

Hai Hai

Ik heb de babykleertjes pas vorige week gewassen.
    dat was in week 39 ben nu 40.2 weken.

Ik heb alles apart gwassen doe ik altijd de eerste paar maanden
    voor de baby en een zachtere wasmiddel.

groetjes   la-nu

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct