Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289142 Bij Vk Geen Hartje Gehoord - pagina 2

• Auteur

Hoi hoi,

De eerste 2x dat ik bij de Vk ben geweest voor de echo's heb ik ook het hartje niet gehoord alleen gezien. Nu ben ik afgelopen zaterdag bij de Vk geweest en heb ik voor het eerst het hartje gehoord en toen was ik 16 wk en 1 dag zwanger.

Ze doen het volgens mij ook niet zo vroeg omdat de kans is dat ze het niet gelijk of niet kunnen vinden als je vroeg in de zwangerschap zit.

Gr Fruit Girl

#3112774 Quote

Mijn vriend en ik moeten aankomende maandag voor het eerst naar de verloskundige. Ik ga dan mijn 11e week in. Ik ben ook superbenieuwd of we het hartje horen kloppen. Ben er ook wel wat zenuwachtig voor, vind het allemaal zo spannend…
    Mijn vriendin moest met 8 weken al naar verloskundige iv.m een aantal miskramen en zij kon het hartje luid en duidelijk horen. Dus het zegt niets…

Suus

#3112784 Quote

Waarom maken ze nou niet standaard een echo die eerste keer, dan is iederen aanstaande moeder gerustgesteld!! Altijd dat zuinige gedoe in Nederland!!

Ik hoop voor je dat de volgende keer wel iets hoort, maar als ik al die verhalen lees zal dat wel goed komen hoor.

Groetjes Fenna 8 weken.

#3112849 Quote

hallo

ik heb dat ook gehad
    toen ik 12 weken was ging ik ook naar de vk om het hartje te horen en ze kon niks horen
    ik was op dat moment zwaar teleurgesteld en ook heel ongerust (ik had mezelf er veel te veel op verheugd en te weinig rekening mee gehouden dat ze het misschien niet kon horen)
    4 dagen later had ik een afspraak staan voor mijn 1e echo en daar zagen we dat het hartje heel mooi klopte
    de vk vertelde me inderdaad dat het bij 12 weken helemaal niet zeker is dat ze het horen dus probeer je niet druk te maken (hoe moeilijk dat ook is)

liefs ikjes

#3112852 Quote

Hoi,

Ik heb bij de erste afspraak een echo gehad en ze laten daar nooit het hartje horen, maar ze laten die dus zien, omdat je juist als je zo kort zwanger bent het hartje nog niet goed kan horen.

#3112853 Quote

hoi,

dat had ik ook bij mijn 1e. Toen was ik 12 weken zwanger. Ik natuurlijk ook in de stress, maar het is dus heel normaal dat je het niet altijd kunt horen.

gr Kyra

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen