Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289144 Steken Onderaan Buik Bijna Bij Mijn Vagina

• Auteur

Hallo ik ben zwanger van mijn derde kindje en ben nu 39 weken maar sinds een week heb ik erge steken lijkt wel in mijn vagina .Weet iemand wat dat is oja en ook nog met lichte voorweeen en harde buik.

Shelena   39 weken

#3112185 Quote

Hallo,

Ik heb het vanmiddag nog ergens gelezen toevallig,hihi!
    Het kan zijn dat je kindje nog niet helemaal ingedaald is,dat kan de steken in je vagina veroorzaken en ook de voorweeen.
    Heb het volgens mij gelezen op dit forum ergens,maar kom er nog op terug dan kan je zelf even kijken !

groetjes wendy 30 weken zwanger

#3112187 Quote

Hai Shelena,

Ik heb het even opgezocht,het staat bij zwangerschapskalender week 31.
    Je bent wel 39 weken maar daar staat wel precies wat je voelt met steken ed,dus kan het niet zeggen of dat het zou kunnen zijn!
    Zolang de steken niet blijvend zijn,zou ik me niet druk maken en anders zou ik voor de zekerheid even de verloskundige bellen!

Succes,
    groetjes wendy

#3112189 Quote

hoi

het kan ook nog zijn dat jouw baarmoeder hals zich aan het voorbereiden voor het grote werk heb ik ook gehad volgens mij en bij mij was het toen al wel helemaal ingedaald.had trouwens met 38 weken al een vingertopje geweekte baarmoederhals weet niet hoe ik het moeten noemen,maar zou je niet druk maken voor de rest je merkt het van zelf wanneer het echt begint.veel succes ermee groetjes wendy

#3112247 Quote

Hoi,
    Ik herken het nog wel van mijn eerste twee keer zwanger zijn..
    Weet niet zo goed waardoor het komt..Het is in iedergeval erg pijnlijk!!
    Achja, nog even..als de baby er is is het weer voor bij!!
    Maarja dat is nu niet minder vervelend..
    Sterkte de laatste loodjes..
    Groet R

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct